Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Οφελη του ελαιολαδου που ισως δεν γνωριζετε

Η κατανάλωση ελαιόλαδου στη διατροφή μας είναι πολύ σημαντική. Ταυτόχρονα όμως το ελαιόλαδο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μαλλιά και επιδερμίδα λόγω της μαλακτικής και ενυδατικής δράσης που προσφέρει.

 

Δείτε κάποιες άλλες χρήσεις του:

Καταπολεμά την πιτυρίδα

Το ελαιόλαδο περιέχει βιταμίνη Ε και μπορεί να συμβάλλει στην αντιμετώπιση της πιτυρίδας. Ανακατέψτε λίγο ελαιόλαδο με σταγόνες λεμόνι και με αυτό κάντε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής.

 

Αφαίρεση μακιγιάζ

Με λίγες σταγόνες ελαιόλαδο σε ένα κομμάτι βαμβάκι μπορείτε να αφαιρέσετε το μακιγιάζ. Στη συνέχεια ξεπλύνετε το πρόσωπο με νερό.

 

Λεία και δυνατά μαλλιά

Η εφαρμογή του σε βρεγμένα μαλλιά είναι πολύ ωφέλιμη. Βάλτο το στα μαλλιά και μετά καλύψτε τα με σκουφάκι μπάνιου για 20 λεπτά.

 

 

Ενδυνάμωση των νυχιών

Αφήστε τα νύχια μέσα σε ένα μπολ με ελαιόλαδο για περίπου 20 λεπτά μία φορά την εβδομάδα. Η βιταμίνη Ε θα θρέψει τα νύχια σας.

 

Εναντίον της γήρανσης

Η βιταμίνη Ε και οι πολυφαινόλες είναι αντιοξειδωτικά, που συμβάλλουν στη συλλογή και εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών που βλάπτουν το δέρμα

Read more...

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΤΕ ΤΙΣ ΣΚΑΣΜΕΝΕΣ ΦΤΕΡΝΕΣ

 


Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και τη συνεχή έκθεση των ποδιών μας με τα πέδιλα, οι φτέρνες είναι εντελώς αφυδατωμένες και σκασμένες.

Οι κυριότερες αιτίες που ενοχοποιούνται για το πρόβλημα αυτό, είναι κυρίως η πολύωρη ορθοστασία, τα λάθος παπούτσια και η παρατεταμένη ξηρότητα του δέρματος των ποδιών.

Οι παρακάτω τρόποι θα βοηθήσουν τα πόδια σας να ξαναβρούν την υγεία τους:

Χρησιμοποιήστε κρέμα ποδιών 
Για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα με τις σκασμένες φτέρνες, χρησιμοποιήστε κρέμα βαθιάς ενυδάτωσης. Βάλτε την στα πόδια σας δύο φορές την ημέρα για καλύτερα αποτελέσματα.

Φορέστε κάλτσες στον ύπνο
Πριν πάτε για ύπνο, περάστε με κρέμα τις φτέρνες, τυλίξτε τις με πλαστική μεμβράνη και μετά φορέστε κάλτσες.

Επιλέξτε σωστά παπούτσια
Οι σαγιονάρες που ευνοούν το σκάσιμο του δέρματος στις φτέρνες. Άρα θα ήταν καλό να φοράτε κάποιες φορές και παπούτσια κλειστά.

Όχι στη βαθιά απολέπιση
Οι ειδικοί συστήνουν να μην κάνετε βαθιά απολέπιση του δέρματος, γιατί το επιθετικό τρίψιμο της φτέρνας μπορεί να προκαλέσει ακόμη βαθύτερο σκίσιμο.

Read more...

Σπιτικη μασκα που λειτουργει σαν botox

      Αυτή η αντιγηραντική μάσκα προσώπου μπορεί να γίνει εύκολα στο σπίτι, με φυσικά συστατικά που μπορείτε να βρείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα. Η μάσκα προσώπου καλαμποκιού λειτουργεί σαν Botox. Το αποτέλεσμα είναι άμεσο.

Για να προετοιμάσετε μια τέτοια μάσκα χρειάζεστε:

– 1 κουταλιά της σούπας αραβοσίτου

– 5 κουταλιές της σούπας χυμό καρότο

– 1 κ σούπας γιαούρτι

– νερο

Θερμάνετε 400 ml νερού. Προσθέστε άμυλο αραβοσίτου και βράστε μέχρι να γίνει το μείγμα μια παχιά πάστα. Βάλτε το μείγμα στην άκρη και αφήστε το να κρυώσει. Αφού το μείγμα ψυχθεί, προσθέστε το χυμό καρότου και το γιαούρτι. Ανακατέψτε καλά. Η μάσκα θα πρέπει να εφαρμόζεται σε καθαρό δέρμα, σε ένα παχύ στρώμα και θα πρέπει να αφεθεί για 15-25 λεπτά.

 

Read more...

Οι κινδυνοι των γυναικων που έχουν τατουαζ στην μεση

Πολλοί αναισθησιολόγοι σε όλο τον κόσμο, εκφράζουν την ανησυχία τους σχετικά με την επισκληρίδιο αναισθησία στις γυναίκες που έχουν τατουάζ στη μέση.

Ειδικά οι έγκυες γυναίκες που έχουν τατουάζ στη μέση, στη σπονδυλική στήλη, και θέλουν να κάνουν επισκληρίδιο αναισθησία, διατρέχουν τον κίνδυνο η βελόνα να μεταφέρει χρωστική ουσία στο εσωτερικό της σπονδυλικής στήλης και στον μυελό των οστών. Πράγμα το οποίο είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για τις ίδιες.

Read more...

Ποια είναι η σωστη ώρα για να ζυγιζεστε

Το καθημερινό ζύγισμα αποτελεί για πολλούς μια συνήθεια. Η ώρα που ζυγίζεται κανείς θα πρέπει όμως να είναι σταθερή, δηλαδή περίπου την ίδια ώρα της ημέρας και υπό τις ίδιες συνθήκες.

Γενικότερα όμως, η καλύτερη ώρα της ημέρας για ζύγισμα είναι το πρωί, ιδανικά αφού πάτε στην τουαλέτα και χωρίς ρούχα ή με τις πυτζάμες σας. Το ζύγισμα κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας, η οποία περιλαμβάνει κατανάλωση υγρών όπως νερό, καφέ, χυμοί, και φαγητού με διάφορα σνακ, δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Read more...

Γιατι το νερο ειναι απαραιτητο κατά την διαρκεια της γυμναστικης;

Ουσιαστικά, το νερό λειτουργεί ως λιπαντικό για τους μύες, τις αρθρώσεις και τα ζωτικά όργανα. Θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι ο μεταφορέας του οξυγόνου και της γλυκόζης σε όλο μας το σώμα. Οι μύες μας χρειάζονται νερό για δύναμη και ευελιξία. Οι αρθρώσεις μας χρειάζονται νερό για να αποφευχθεί η δυσκαμψία και ο εγκέφαλός μας για να στείλει διάφορα μηνύματα στο σώμα, όπως αυτά που αφορούν τον τρόπο ρύθμισης της θερμοκρασίας του.

Αν δεν πίνουμε την κατάλληλη ποσότητα νερού και παρόλα αυτά δεν αφήνουμε και την προπόνηση, υπάρχουν μερικά σημάδια, με τα οποία το σώμα μας θέλει να μας δείξει ότι κάτι δεν πάει καλά. Το σώμα μας όταν χάνει απαραίτητα υγρά τότε αρχίζουμε και νιώθουμε κούραση, ζαλιζόμαστε και δεν μπορούμε να συνεχίσουμε. Ο κανόνας λοιπόν είναι απλός. Ανοίγουμε τη βρύση, γεμίζουμε ένα μπουκάλι νερό και το έχουμε πάντα μαζί μας στο τρέξιμο, στο άθλημα που κάνουμε, στο γυμναστήριο.  Μια καλή γενική οδηγία είναι να ξεκινήσουμε πίνοντας 1-2 ποτήρια νερό πριν την προπόνηση. Στη συνέχεια ένα ποτήρι νερό κάθε 20 λεπτά είναι αρκετό για να κρατήσει ο οργανισμός τα υγρά που χρειάζονται.

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr