Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Σπιτικη μασκα που λειτουργει σαν botox

      Αυτή η αντιγηραντική μάσκα προσώπου μπορεί να γίνει εύκολα στο σπίτι, με φυσικά συστατικά που μπορείτε να βρείτε σε οποιοδήποτε κατάστημα. Η μάσκα προσώπου καλαμποκιού λειτουργεί σαν Botox. Το αποτέλεσμα είναι άμεσο.

Για να προετοιμάσετε μια τέτοια μάσκα χρειάζεστε:

– 1 κουταλιά της σούπας αραβοσίτου

– 5 κουταλιές της σούπας χυμό καρότο

– 1 κ σούπας γιαούρτι

– νερο

Θερμάνετε 400 ml νερού. Προσθέστε άμυλο αραβοσίτου και βράστε μέχρι να γίνει το μείγμα μια παχιά πάστα. Βάλτε το μείγμα στην άκρη και αφήστε το να κρυώσει. Αφού το μείγμα ψυχθεί, προσθέστε το χυμό καρότου και το γιαούρτι. Ανακατέψτε καλά. Η μάσκα θα πρέπει να εφαρμόζεται σε καθαρό δέρμα, σε ένα παχύ στρώμα και θα πρέπει να αφεθεί για 15-25 λεπτά.

 

Read more...

Οι κινδυνοι των γυναικων που έχουν τατουαζ στην μεση

Πολλοί αναισθησιολόγοι σε όλο τον κόσμο, εκφράζουν την ανησυχία τους σχετικά με την επισκληρίδιο αναισθησία στις γυναίκες που έχουν τατουάζ στη μέση.

Ειδικά οι έγκυες γυναίκες που έχουν τατουάζ στη μέση, στη σπονδυλική στήλη, και θέλουν να κάνουν επισκληρίδιο αναισθησία, διατρέχουν τον κίνδυνο η βελόνα να μεταφέρει χρωστική ουσία στο εσωτερικό της σπονδυλικής στήλης και στον μυελό των οστών. Πράγμα το οποίο είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για τις ίδιες.

Read more...

Ποια είναι η σωστη ώρα για να ζυγιζεστε

Το καθημερινό ζύγισμα αποτελεί για πολλούς μια συνήθεια. Η ώρα που ζυγίζεται κανείς θα πρέπει όμως να είναι σταθερή, δηλαδή περίπου την ίδια ώρα της ημέρας και υπό τις ίδιες συνθήκες.

Γενικότερα όμως, η καλύτερη ώρα της ημέρας για ζύγισμα είναι το πρωί, ιδανικά αφού πάτε στην τουαλέτα και χωρίς ρούχα ή με τις πυτζάμες σας. Το ζύγισμα κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας, η οποία περιλαμβάνει κατανάλωση υγρών όπως νερό, καφέ, χυμοί, και φαγητού με διάφορα σνακ, δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Read more...

Γιατι το νερο ειναι απαραιτητο κατά την διαρκεια της γυμναστικης;

Ουσιαστικά, το νερό λειτουργεί ως λιπαντικό για τους μύες, τις αρθρώσεις και τα ζωτικά όργανα. Θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι ο μεταφορέας του οξυγόνου και της γλυκόζης σε όλο μας το σώμα. Οι μύες μας χρειάζονται νερό για δύναμη και ευελιξία. Οι αρθρώσεις μας χρειάζονται νερό για να αποφευχθεί η δυσκαμψία και ο εγκέφαλός μας για να στείλει διάφορα μηνύματα στο σώμα, όπως αυτά που αφορούν τον τρόπο ρύθμισης της θερμοκρασίας του.

Αν δεν πίνουμε την κατάλληλη ποσότητα νερού και παρόλα αυτά δεν αφήνουμε και την προπόνηση, υπάρχουν μερικά σημάδια, με τα οποία το σώμα μας θέλει να μας δείξει ότι κάτι δεν πάει καλά. Το σώμα μας όταν χάνει απαραίτητα υγρά τότε αρχίζουμε και νιώθουμε κούραση, ζαλιζόμαστε και δεν μπορούμε να συνεχίσουμε. Ο κανόνας λοιπόν είναι απλός. Ανοίγουμε τη βρύση, γεμίζουμε ένα μπουκάλι νερό και το έχουμε πάντα μαζί μας στο τρέξιμο, στο άθλημα που κάνουμε, στο γυμναστήριο.  Μια καλή γενική οδηγία είναι να ξεκινήσουμε πίνοντας 1-2 ποτήρια νερό πριν την προπόνηση. Στη συνέχεια ένα ποτήρι νερό κάθε 20 λεπτά είναι αρκετό για να κρατήσει ο οργανισμός τα υγρά που χρειάζονται.

Read more...

Αρκει μια μερα γυμναστικης για ενεργοποιηση του μεταβολισμου

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα  αρκεί να ασκούμαστε μια μέρα μόνο, για να ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό και χάσουμε κιλά και ειδικότερα την Κυριακή. Οι μελετητές υποστηρίζουν ότι οι αθλητές του Σαββατοκύριακου αφιερώνουν συνειδητά χρόνο στην άθληση, η οποία για αυτό το λόγο γίνεται εξαιρετικά εντατική και διαρκεί περισσότερο. Αντίθετα, η άθληση κατά τη διάρκεια των ημερών εργασίας μεταξύ γραφείου και οικογένειας δημιουργεί στρες και είναι λιγότερο αποτελεσματική, υποθέτει ο Gary O’Donovan, επιστημονικός συνεργάτης του Πανεπιστημίου του Loughborough.

Προκειμένου να ενισχυθεί η υγεία και η μυϊκή μάζα μας η Εθνική Υπηρεσία Υγείας της Βρετανίας προτείνει, λοιπόν, 150 λεπτά άσκησης την εβδομάδα, ενώ ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι 75 λεπτά το Σάββατο και άλλα 75 την Κυριακή.

Read more...

Πεντε χρονιες παθησεις που αποφευγεις αν κανεις ελαχιστη γυμναστικη καθημερινα

Το να γυμνάζεται κανείς καθημερινά έστω και λίγο, μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο για πέντε συχνές χρόνιες παθήσεις: τον καρκίνο του μαστού και του εντέρου, τον διαβήτη, την καρδιοπάθεια και το εγκεφαλικό

Αυτό αποκάλυψε μια αμερικανο-αυστραλιανή επιστημονική έρευνα. Οι ερευνητές, αξιολόγησαν (μετα-ανάλυση) τα ευρήματα 174 ερευνών, που δημοσιεύθηκαν μεταξύ 1980-2016 και αφορούσαν τη σχέση ανάμεσα στη συνολική σωματική δραστηριότητα και στις διάφορες ασθένειες. Το «κλειδί», σύμφωνα με τη νέα μελέτη, είναι -πέρα από το γυμναστήριο και γενικά τα σπορ που κάνει κάποιος- να εμπλέκεται σε καθημερινές σωματικές δραστηριότητες, όπως οι δουλειές του νοικοκυριού, η κηπουρική, οι μετακινήσεις στη δουλειά και σε άλλα μέρη με τα πόδια και όχι με μέσα μεταφοράς, το ποδήλατο κ.α.

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr