Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Ποια είναι η σωστη ώρα για να ζυγιζεστε

Το καθημερινό ζύγισμα αποτελεί για πολλούς μια συνήθεια. Η ώρα που ζυγίζεται κανείς θα πρέπει όμως να είναι σταθερή, δηλαδή περίπου την ίδια ώρα της ημέρας και υπό τις ίδιες συνθήκες.

Γενικότερα όμως, η καλύτερη ώρα της ημέρας για ζύγισμα είναι το πρωί, ιδανικά αφού πάτε στην τουαλέτα και χωρίς ρούχα ή με τις πυτζάμες σας. Το ζύγισμα κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας, η οποία περιλαμβάνει κατανάλωση υγρών όπως νερό, καφέ, χυμοί, και φαγητού με διάφορα σνακ, δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Read more...

Γιατι το νερο ειναι απαραιτητο κατά την διαρκεια της γυμναστικης;

Ουσιαστικά, το νερό λειτουργεί ως λιπαντικό για τους μύες, τις αρθρώσεις και τα ζωτικά όργανα. Θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι ο μεταφορέας του οξυγόνου και της γλυκόζης σε όλο μας το σώμα. Οι μύες μας χρειάζονται νερό για δύναμη και ευελιξία. Οι αρθρώσεις μας χρειάζονται νερό για να αποφευχθεί η δυσκαμψία και ο εγκέφαλός μας για να στείλει διάφορα μηνύματα στο σώμα, όπως αυτά που αφορούν τον τρόπο ρύθμισης της θερμοκρασίας του.

Αν δεν πίνουμε την κατάλληλη ποσότητα νερού και παρόλα αυτά δεν αφήνουμε και την προπόνηση, υπάρχουν μερικά σημάδια, με τα οποία το σώμα μας θέλει να μας δείξει ότι κάτι δεν πάει καλά. Το σώμα μας όταν χάνει απαραίτητα υγρά τότε αρχίζουμε και νιώθουμε κούραση, ζαλιζόμαστε και δεν μπορούμε να συνεχίσουμε. Ο κανόνας λοιπόν είναι απλός. Ανοίγουμε τη βρύση, γεμίζουμε ένα μπουκάλι νερό και το έχουμε πάντα μαζί μας στο τρέξιμο, στο άθλημα που κάνουμε, στο γυμναστήριο.  Μια καλή γενική οδηγία είναι να ξεκινήσουμε πίνοντας 1-2 ποτήρια νερό πριν την προπόνηση. Στη συνέχεια ένα ποτήρι νερό κάθε 20 λεπτά είναι αρκετό για να κρατήσει ο οργανισμός τα υγρά που χρειάζονται.

Read more...

Αρκει μια μερα γυμναστικης για ενεργοποιηση του μεταβολισμου

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα  αρκεί να ασκούμαστε μια μέρα μόνο, για να ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό και χάσουμε κιλά και ειδικότερα την Κυριακή. Οι μελετητές υποστηρίζουν ότι οι αθλητές του Σαββατοκύριακου αφιερώνουν συνειδητά χρόνο στην άθληση, η οποία για αυτό το λόγο γίνεται εξαιρετικά εντατική και διαρκεί περισσότερο. Αντίθετα, η άθληση κατά τη διάρκεια των ημερών εργασίας μεταξύ γραφείου και οικογένειας δημιουργεί στρες και είναι λιγότερο αποτελεσματική, υποθέτει ο Gary O’Donovan, επιστημονικός συνεργάτης του Πανεπιστημίου του Loughborough.

Προκειμένου να ενισχυθεί η υγεία και η μυϊκή μάζα μας η Εθνική Υπηρεσία Υγείας της Βρετανίας προτείνει, λοιπόν, 150 λεπτά άσκησης την εβδομάδα, ενώ ο πιο αποτελεσματικός τρόπος είναι 75 λεπτά το Σάββατο και άλλα 75 την Κυριακή.

Read more...

Πεντε χρονιες παθησεις που αποφευγεις αν κανεις ελαχιστη γυμναστικη καθημερινα

Το να γυμνάζεται κανείς καθημερινά έστω και λίγο, μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο για πέντε συχνές χρόνιες παθήσεις: τον καρκίνο του μαστού και του εντέρου, τον διαβήτη, την καρδιοπάθεια και το εγκεφαλικό

Αυτό αποκάλυψε μια αμερικανο-αυστραλιανή επιστημονική έρευνα. Οι ερευνητές, αξιολόγησαν (μετα-ανάλυση) τα ευρήματα 174 ερευνών, που δημοσιεύθηκαν μεταξύ 1980-2016 και αφορούσαν τη σχέση ανάμεσα στη συνολική σωματική δραστηριότητα και στις διάφορες ασθένειες. Το «κλειδί», σύμφωνα με τη νέα μελέτη, είναι -πέρα από το γυμναστήριο και γενικά τα σπορ που κάνει κάποιος- να εμπλέκεται σε καθημερινές σωματικές δραστηριότητες, όπως οι δουλειές του νοικοκυριού, η κηπουρική, οι μετακινήσεις στη δουλειά και σε άλλα μέρη με τα πόδια και όχι με μέσα μεταφοράς, το ποδήλατο κ.α.

Read more...

Ποση γυμναστικη χρειαζεται για να καψεις ένα σουβλακι

Πού και πού όλοι ενδίδουμε σε μερικά κομμάτια ή μια ολόκληρη πίτσα, ή σε 2-3 σουβλάκια. Όμως ξέρουμε πολύ καλά πως εάν δεν κάψουμε τις άπειρες θερμίδες που φάγαμε, θα το βρούμε μπροστά μας την επόμενη φορά που θα ανέβουμε στην ζυγαριά ή θα αισθανόμαστε φρικτά κατά την πρώτη μας εξόρμηση στις παραλίες το καλοκαίρι. Δύσκολα όμως φαντάζεται κανείς πόσες θερμίδες έχουν τα αγαπημένα μας πρόχειρα φαγητά και πόσο κόπο χρειάζεται για να τις κάψουμε. Εμείς θα σε ενημερώσουμε και από εκεί και πέρα οι επιλογές δικές σου…

Μπέργκερ με τηγανητές πατάτες

Κατά μέσο όρο περιέχει 900 θερμίδες και για να τις κάψεις θα πρέπει να κάνεις ζούμπα ή όποια άλλη αερόβια γυμναστική σου αρέσει για 3 ώρες.

Κινέζικο με νουντλς και γαρίδες

Μια μεγάλη μερίδα από το συγκεκριμένο πιάτο έχει περίπου 1.200 θερμίδες και για να τις κάψεις θα χρειαστούν 2 ώρες γυμναστικής με στατικό ποδήλατο.

Πατάτες με λιωμένο τυρί

Περιέχουν γύρω στις 350 θερμίδες και για να τις κάψεις θα πρέπει να κάνεις ποδήλατο για μισή ώρα.

Σουβλάκι με πίτα και γύρο

Περιέχει 300 θερμίδες και επειδή είμαστε σίγουροι πως αποκλείεται να πάρεις μόνο ένα, να σου πούμε πως για να κάψεις δύο σουβλάκια θα χρειαστείς μία ώρα στο ελλειπτικό μηχάνημα.

Σουφλέ σοκολάτας

Περιέχει περίπου 500 θερμίδες και θα πρέπει να “λιώσεις” μισή ώρα στη hot yoga για να τις κάψεις.

Αν αποφασίσεις να το ρίξεις έξω και να συνοδεύσεις το “αμαρτωλό” σου γεύμα με ένα μεγάλο ποτήρι μπίρα των 250 θερμίδων θα πρέπει να προσθέσεις στο πρόγραμμα γυμναστικής σου και 25 λεπτά τρέξιμο, ενώ αν επιλέξεις ένα ποτήρι κόκκινο κρασί θα πρέπει να προσθέσεις 45 λεπτά περπάτημα για να κάψεις τις 70 θερμίδες του.

 

Read more...

Scuba diving: Το καλοκαιρινο sport που σε γυμναζει παντου

Μπορεί για κάποιους το scuba diving (η κατάδυση στον βυθό της θάλασσας με ειδικό εξοπλισμό) να μη δίνει την εντύπωση μίας ενεργητικής ή high impact άσκησης, παρόλα αυτά όσοι το εξασκούν συστηματικά μπορούν να εγγυηθούν για τα πολλαπλά οφέλη του συγκεκριμένου sport τόσο για το μυαλό, όσο και για το σώμα τους.

Καταρχάς, η μεγάλη αντίσταση του νερού αυξάνει τη δυσκολία της κίνησης και τονώνει αποτελεσματικά τα χέρια και τα πόδια που καταβάλουν μεγαλύτερη προσπάθεια να κολυμπήσουν. Επίσης η υποβρύχια κατάδυση αυξάνει τα επίπεδα της ευλυγισίας του σώματος ενώ το νερό μειώνει τον κίνδυνο κάποιου τραυματισμού ή τραβήγματος.

Τo scuba diving βελτιώνει το επίπεδο της συγκέντρωσης και του συντονισμού των κινήσεων, ενώ όπως και άλλες μορφές άσκησης στη φύση, έχει χαλαρωτικές και αγχολυτικές ιδιότητες. Μία ώρα κατάδυσης ισοδυναμεί με την καύση 200 θερμίδων.

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr