Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Τρoφιμα που καταπολεμουν την κατακρατηση υγρων

Όταν αισθάνεστε πρησμένοι (κατακράτηση υγρών), καλό είναι να καταναλώνετε άφθονα πράσινα λαχανικά,

όπως σπανάκι, μαρούλι, αγγούρι, μαϊντανό, μπρόκολο, κουνουπίδι, αγκινάρες, κ.α. Όλα τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά περιέχουν μεγάλη ποσότητα καλίου, το οποίο προκαλεί διούρηση. Σε αντίθεση, πρέπει να περιοριστούν τα τρόφιμα με αυξημένη περιεκτικότητα σε νάτριο, το οποίο προκαλεί κατακράτηση υγρών. Τέτοια τρόφιμα είναι τα αλμυρά τυριά, το χοιρινό κρέας, το αυγό, η μαγειρική σόδα, το Baking powder, οι σάλτσες και τα dressings εμπορίου, οι κονσέρβες, τα αλλαντικά, τα καπνιστά τρόφιμα, τα παστά, τα έτοιμα φαγητά, τα επεξεργάσιμα τρόφιμα και φυσικά το αλάτι. Τέλος, καθώς το ανθρακικό προκαλεί κατακράτηση υγρών, καλό είναι αν αποφεύγεται η κατανάλωση ανθρακούχων αναψυκτικών τύπου cola. Γενικά, μια διατροφή που περιλαμβάνεται 4-5 γεύματα ημερησίως καταπολεμά την κατακράτηση υγρών.

 

  • Rate this item
    (0 votes)
back to top

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr