Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Τα πραγματα που αλλαζουν με φυσικο τροπο τον εγκεφαλο σας

1.      

       Σταματήστε την γκρίνια.

Όταν κάνετε την γκρίνια συνήθεια, ο εγκέφαλός σας προκαλεί πολλαπλές αλλαγές καθ ‘όλη τη διάρκεια της, που δημιουργούν μια αρνητική μεροληψία και μπορεί ακόμη και να καταλήξουν στην κατάθλιψη. Αντί να διαμαρτύρεστε για το πόσο σκληρή είναι η ζωή, μπορεί να θέλετε να βγείτε στον ήλιο, να κάνετε μια βόλτα και να διαλογιστείτε. Ψυχολόγοι στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας πραγματοποίησαν ένα πείραμα και διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται καθημερινά με 20 λεπτά θετικής σκέψης καταδεικνύουν μεγαλύτερη προσοχή καθώς και μειωμένα συμπτώματα ασθένειας.

2.       Να είστε ευγνώμονες για αυτό που έχετε.

Βρείτε τουλάχιστον 3 πράγματα μέχρι το τέλος της ημέρας που σας ευχαριστούν. Το περιοδικό Psychiatry and Neuroscience αναφέρει ότι μια τέτοια άσκηση θα ενισχύσει τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλό σας. Η σεροτονίνη είναι απαραίτητη για την σωστή λειτουργία του προμετωπιαίου φλοιού σας, η οποία διέπει τον αυτοανακλασμό και τη συναισθηματική ισορροπία, βοηθώντας σας έτσι να ξεπεράσετε τα προηγούμενα σχέδια πανικού.

3.       Οροθετήστε τα αρνητικά συναισθήματα.

 Ίσως θελήσετε να γράψετε τα αρνητικά σας συναισθήματα. Μην ντρέπεστε! Πήγαινε και καταγράψτε τα στο χαρτί. Οι επιστήμονες λένε ότι η γλωσσική επεξεργασία των συναισθημάτων μειώνει τη δραστηριότητα των αμύγδαλων, το κέντρο φόβου στον εγκέφαλό σας, μειώνοντας έτσι το επίπεδο του στρες. Πιο ήρεμα αμύγδαλα σημαίνουν μεγαλύτερη ευτυχία.

4.       Να είστε γύρω από τους ανθρώπους.

Μια μελέτη το 2010 στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν διαπίστωσε ότι η συνάντηση με φίλους ή απλώς η συνύπαρξη στον ίδιο φυσικό χώρο με άλλους ανθρώπους ωφελεί τον εγκέφαλο σας πολύ. Σε μεγαλύτερη κλίμακα, ο εγκέφαλός σας μπορεί να υποστεί θετικές αλλαγές αν περιβάλλετε τον εαυτό σας με ευφυή και συναισθηματικά σταθερά άτομα.

5.       Σταματήστε την εκτέλεση πολλαπλών εργασιών.

Μετατρέψτε τις πολλαπλές εργασίες σε μεμονομένες εργασίες. Όταν μιλάτε στο τηλέφωνό σας, περιηγείστε στο Διαδίκτυο και γράφετε ένα μήνυμα, ίσως να νομίζετε ότι κάνετε πολλαπλές εργασίες. Ωστόσο, οι μελέτες δείχνουν ότι η προσπάθεια εστίασης σε περισσότερα από ένα πράγματα τη φορά μειώνει την παραγωγικότητα κατά σχεδόν 40%. Έτσι, κόψτε τους περισπασμούς και εστιάστε σε μια μόνο εργασία για περιορισμένο χρονικό διάστημα

6.       Συντονιστείτε στη σωστή μουσική.

Ευτυχώς, εδώ είναι τα καλά νέα. Δεν χρειάζεται να απενεργοποιήσετε τη μουσική για να εργαστείτε παραγωγικά. Στην πραγματικότητα, η σωστή μουσική ταιριάζει με την εγκεφαλική χαλάρωση της άλφα. Η εστίαση της μουσικής υπηρεσίας focus@will  μαζί με τους κορυφαίους νευροεπιστήμονες επεξεργάστηκαν διαφορετικά είδη λιστών αναπαραγωγής για να σας βοηθήσουν να εστιάσετε στην εργασία.

 

  • Rate this item
    (0 votes)
back to top

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr