Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Τα σημαντικα σημαδια ότι το σωμα σας ειναι πολυ στρεσαρισμενο

1. Δερματικές ασθένειες

Η ψωρίαση, η ακμή και άλλες δερματικές παθήσεις μπορεί να προκληθούν από το άγχος. Οι επιστήμονες διεξήγαγαν έρευνα μεταξύ μαθητών και έδειξαν μια άμεση σχέση μεταξύ του υψηλού επιπέδου ψυχολογικού στρες και των δερματικών προβλημάτων.

2. Αλλαγή βάρους

Ίσως υπήρξατε κάποτε σε μια κατάσταση όπου δεν θα μπορούσατε να σταθεροποιήσετε το βάρος σας με δίαιτες ή σωματικές ασκήσεις. Ορισμένες πραγματικά έντονες εμπειρίες μπορούν να σας κάνουν να βάλετε επιπλέον κιλά. Όπως αποδεικνύεται, οι συχνές καταστάσεις άγχους αυξάνουν την παραγωγή της ορμόνης κορτιζόλης. Αυτή η ορμόνη σταθεροποιεί το μεταβολισμό των λιπών και των υδατανθράκων και υποστηρίζει τα απαραίτητα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αν όμως ένα άτομο έχει υπερβολική ποσότητα της ορμόνης, θα φάει περισσότερο, το σώμα θα παράγει λιγότερη τεστοστερόνη και το σώμα θα κάψει λιγότερες θερμίδες. Και αυτό θα σας κάνει να κερδίσετε βάρος.

3. Συχνά κρυολογήματα

Όπως είπαμε πριν, το άγχος προκαλεί την παραγωγή κορτιζόλης, η οποία μπορεί να καταστείλει τη φλεγμονή. Ωστόσο, εάν ένα άτομο βιώνει χρόνιο στρες, το ανοσοποιητικό σύστημα γίνεται λιγότερο ευαίσθητο στην κορτιζόλη, πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια πιο σοβαρή φλεγμονή. Το σώμα έχει τότε μεγαλύτερο κίνδυνο να αρρωστήσει.

4. Διαταραχές του γαστρεντερικού συστήματος

Υπάρχει επιστημονική απόδειξη ότι το άγχος μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στο γαστρεντερικό σωλήνα. Μερικές φορές, τα φάρμακα για τους κοιλιακούς πόνους δεν βοηθούν. Σε αυτή την περίπτωση, μια επίσκεψη σε έναν ψυχολόγο μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη. Ένας γιατρός θα καθορίσει τις αιτίες του άγχους σας και θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.

5. Δυσκολίες στην συγκέντρωση

Οι άνθρωποι που έχουν υποστεί άγχος για μεγάλο χρονικό διάστημα δυσκολεύονται να επικεντρωθούν στις δουλειές τους. Αν παρατηρήσετε ότι καταφέρνετε να συγκεντρωθείτε λιγότερο από το συνηθισμένο, ίσως είναι καιρός να επιβραδύνετε λίγο το βήμα σας και να ξεκουραστείτε. Αυτό συμβαίνει λόγω νευρικής έντασης.

 

  • Rate this item
    (0 votes)
back to top

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr