Η Amal Clooney λατρεύει τα φύκια, Δείτε τα οφέλη για την υγεία.

Η Amal Clooney λατρεύει τα φύκια, Δείτε τα οφέλη για την υγεία.

Η Amal Clooney λατρεύει τα φύκια, Δείτε τα οφέλη για την υγεία.

Η Amal Clooney είναι μεγάλη θαυμαστής των φυκιών και δεν αποτελεί έκπληξη. Αυτό το συστατικό του ωκεανού είναι γεμάτο με θρεπτικά συστατικά και είναι επίσης νόστιμο.

Σύμφωνα με τη Vogue, η Αμάλ Κλούνεϊ είναι μεγάλη λάτρης των φυκιών. Μάλιστα, η δικηγόρος και ακτιβίστρια για τα ανθρώπινα δικαιώματα απολαμβάνει το συστατικό κάθε πρωί για πρωινό. Μα γιατί? Ποια είναι τα οφέλη από την κατανάλωση φυκιών; Και αν θέλετε να είστε ακριβώς όπως ο Κλούνεϊ, πώς μπορείτε να το εντάξετε στην καθημερινή σας διατροφή;

Ποια είναι τα οφέλη για την υγεία από την κατανάλωση φυκιών;

Τα φύκια είναι ο γενικός όρος για διαφορετικούς τύπους φυκιών που αναπτύσσονται στη θάλασσα. Ενώ υπάρχουν πολλές διαφορετικές βρώσιμες ποικιλίες φυκιών, το nori, το kelp, το wakame και το dulse είναι μερικές από τις πιο δημοφιλείς. Τα φύκια καταναλώνονται σε όλη την Ασία εδώ και αιώνες και η έρευνα δείχνει ότι η τακτική κατανάλωση τους σε μικρές ποσότητες είναι ευεργετική για την υγεία μας.

Ενώ τα συγκεκριμένα θρεπτικά συστατικά ποικίλλουν ανάλογα με τον τύπο, τα φύκια είναι γενικά μια πλούσια πηγή ιωδίου, για παράδειγμα, που βοηθά στην υποστήριξη του θυρεοειδούς αδένα (απλώς μην το παρακάνετε, καθώς η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα).

Τα φύκια μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη μείωση της χοληστερόλης στο αίμα, η οποία, με τη σειρά της, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Είναι επίσης πηγή φυτικών ινών, οι οποίες μπορεί να βοηθήσουν στην προαγωγή της υγείας του εντέρου και περιέχει αντιοξειδωτικά, σίδηρο, πρωτεΐνες και περισσότερες απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα.

Αλλά μια σημαντική σημείωση: θα πρέπει να φροντίσετε να ελέγξετε από πού προέρχονται τα φύκια που αγοράζετε, σημειώνει η εγγεγραμμένη διατροφολόγος Jo Williams για το BBC Good Food.

«Τα φύκια μπορούν να απορροφήσουν και να αποθηκεύσουν μέταλλα σε υψηλές ποσότητες και ως εκ τούτου μπορεί να συσσωρεύσουν τοξικά βαρέα μέταλλα όπως το κάδμιο, ο υδράργυρος, το αλουμίνιο και ο μόλυβδος», εξηγεί. "Εάν είναι δυνατόν, ελέγξτε την πηγή των φυκιών που αγοράζετε για να βεβαιωθείτε ότι είναι βιολογικά και προέρχονται από καθαρά νερά."

Είναι τα φύκια καλά για τον πλανήτη;

Τα φύκια δεν είναι μόνο ωφέλιμα για την υγεία μας, είναι επίσης καλά και για το περιβάλλον. Τα περισσότερα από τα φύκια που θα βρείτε στα ράφια δεν προέρχονται από την άγρια φύση, αλλά καλλιεργούνται σε φάρμες. Δεν χρειάζεται χημικά, όπως φυτοφάρμακα, για να αναπτυχθεί και δεν χρειάζεται πολλούς πόρους, όπως γη ή νερό.

Και ενώ μεγαλώνει, βοηθά επίσης στην απορρόφηση του διοξειδίου του άνθρακα από το νερό.

«[Τα φύκια] αναπτύσσονται γρήγορα—μερικά θαλάσσια φύκια μπορούν να είναι έτοιμα για συγκομιδή σε μόλις έξι εβδομάδες—και απορροφούν το CO2 ενώ αναπτύσσονται, καθιστώντας τα μια πολύτιμη αποθήκη άνθρακα», σημειώνει το World Wildlife Fund.

«Τα φύκια απορροφούν επίσης άλλα πλεονάζοντα θρεπτικά συστατικά όπως άζωτο και φώσφορο και δημιουργούν νέους βιότοπους για τη θαλάσσια ζωή».

Πηγή: https://vegnews.com

 

Διαβάστε επίσης...

Η χορτοφαγική διατροφή μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου
Λιπίδια ως δείκτες υγείας, ασθενειών και γήρανσης, νέα έρευνα

Λιπίδια ως δείκτες υγείας, ασθενειών και γήρανσης, νέα έρευνα

Aν και τα λιπίδια είναι σημαντικά σε πολλές βιολογικές διεργασίες, εξακολουθούν να είναι σχετικά ελάχιστα κατανοητά.  

Περισσότερα
Πότε Το Πεπόνι Είναι Ώριμο;

Πότε Το Πεπόνι Είναι Ώριμο;

Πότε Το Πεπόνι Είναι Ώριμο;

Περισσότερα