Μασάζ για απώλεια βάρους. Όλα όσα θέλατε να ξέρετε.

Μασάζ για απώλεια βάρους. Όλα όσα θέλατε να ξέρετε.

Μασάζ για απώλεια βάρους. Όλα όσα θέλατε να ξέρετε.

Αν και το μασάζ δεν θα σας προκαλέσει άμεσα την απώλεια βάρους, μπορεί να βοηθήσει τις προσπάθειές σας για απώλεια βάρους υποστηρίζοντας την αποκατάσταση κατά την προπόνηση, μειώνοντας το άγχος και βελτιώνοντας τον ύπνο σας.

Η απώλεια βάρους μπορεί να είναι μια τρομακτική εργασία - και δεν είστε μόνοι αν η σκέψη των επιπλέον ωρών στο γυμναστήριο σας κάνει να θέλετε να πιείτε μια πίντα από το αγαπημένο σας παγωτό και να καθίσετε στον καναπέ.

Μπορείτε να κάνετε την απώλεια βάρους ευκολότερη και πιο διασκεδαστική με τεχνικές αυτοφροντίδας όπως το μασάζ.

Αν και το μασάζ δεν θα σας κάνει να χάσετε βάρος, μπορεί να σας βοηθήσει με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, το μασάζ μπορεί να μειώσει τον μυϊκό σας πόνο και να αυξήσει την ευελιξία σας, ώστε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις προπονήσεις σας.

Μπορεί το μασάζ να βοηθήσει στην απώλεια βάρους;

Το μασάζ από μόνο του δεν θα μετατοπίσει τα κιλά, αλλά οι επιστήμονες έχουν βρει πολλούς τρόπους με τους οποίους μπορεί να βοηθήσει τις προσπάθειές σας να χάσετε βάρος.

Βελτιωμένη αποκατάσταση μετά την προπόνηση

Ένας τρόπος με τον οποίο το μασάζ μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους είναι υποστηρίζοντας την ανάρρωσή σας μετά την προπόνηση. Εάν δεν ασκείστε συχνά ή αυξάνετε την ένταση των προπονήσεών σας, μπορεί να αισθανθείτε πόνο ή μυϊκό πόνο μετά την προπόνηση.

Το μασάζ μπορεί να μειώσει τον πόνο και τη μυϊκή κόπωση, βοηθώντας σας να παραμείνετε σε καλό δρόμο με το πρόγραμμα άσκησης και τους στόχους σας.

Αξιοποιήστε στο έπακρο τις προπονήσεις σας (και την ημέρα). Το μασάζ μπορεί επίσης να αυξήσει το εύρος κίνησης και την ευελιξία σας, επιτρέποντάς σας να επωφεληθείτε περισσότερο από τις προπονήσεις σας.

Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, το μασάζ απελευθερώνει ενδορφίνες. Αυτό μπορεί να είναι αναζωογονητικό, βελτιώνοντας τη νοοτροπία σας και βοηθώντας σας να σηκωθείτε από τον καναπέ ή να σηκωθείτε από το κρεβάτι. Μπορεί να βρείτε τον εαυτό σας να κινεί περισσότερο το σώμα σας ακόμα κι αν δεν πηγαίνετε στο γυμναστήριο.

Καλύτερη πέψη

Το μασάζ μπορεί επίσης να βοηθήσει στην πέψη σας. Το κοιλιακό μασάζ μπορεί να μειώσει το φούσκωμα, τα αέρια και τον πόνο. Αυτό μπορεί να επηρεάσει την εμφάνιση της κοιλιάς σας και μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να αισθάνεστε πιο σίγουροι για την εμφάνισή σας.

Η έρευνα δείχνει ότι το κοιλιακό μασάζ μπορεί να μειώσει την περιφέρεια της κοιλιάς. Αυτό είναι πιθανόν αποτέλεσμα μειωμένου φουσκώματος και κατακράτησης νερού.

Ωστόσο, μελέτες έδειξαν επίσης αξιόπιστη πηγή ότι το κοιλιακό μασάζ δεν έκανε τους ανθρώπους να τρώνε λιγότερο. Θα χρειαστείτε ακόμα δύναμη θέλησης και άλλα εργαλεία για να το βοηθήσετε!

Ποιοτικός ύπνος

Το μασάζ μπορεί να χαλαρώσει το σώμα σας και να βελτιώσει τον ύπνο σας. Ο κακός ύπνος συνδέεται με υψηλότερη πιθανότητα παχυσαρκίας.

Χρειάζεται ακόμα περισσότερη έρευνα για να κατανοήσουμε όλες τις συνδέσεις μεταξύ βάρους και ύπνου, αλλά βοηθώντας σας να ξεκουραστείτε καλύτερα, το μασάζ μπορεί σίγουρα να σας βοηθήσει να έχετε περισσότερη ενέργεια για άσκηση.

Πιθανά οφέλη του μασάζ

Μερικά πιθανά οφέλη του μασάζ περιλαμβάνουν:

  • βελτιωμένη κυκλοφορία του αίματος
  • μειωμένο στρες, κατάθλιψη και άγχος
  • αυξημένη ευελιξία και εύρος κίνησης
  • βελτιωμένη πέψη
  • μειωμένη αρτηριακή πίεση
  • μειωμένος στον πόνο
  • βελτιωμένη ποιότητα ύπνου

Είδη μασάζ που πρέπει να δοκιμάσετε

Ανάλογα με τους στόχους και τα επίπεδα άνεσης σας, υπάρχει μια ποικιλία διαφορετικών τύπων μασάζ που μπορεί να σας ενδιαφέρει να δοκιμάσετε. Μερικοί τύποι μασάζ περιλαμβάνουν:

  • Σουηδικό μασάζ
  • μασάζ στην κοιλιά
  • μασάζ με ζεστές πέτρες
  • μασάζ αρωματοθεραπείας
  • βαθύ μασάζ ιστών
  • ρεφλεξολογία
  • μασάζ λεμφικής παροχέτευσης
  • μασάζ με λάδι abhyanga
  • θεραπεία μυοπεριτονιακής απελευθέρωσης

Περιορισμοί που πρέπει να γνωρίζετε

Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το μασάζ από μόνο του δεν θα προκαλέσει απώλεια βάρους. Υπάρχει επίσης μια πιθανότητα το μασάζ να προκαλέσει τραυματισμούς, θρόμβους αίματος ή πόνο στα νεύρα και τους μύες. Αποφύγετε το μασάζ εάν έχετε:

  • σημάδια μόλυνσης σαν πυρετός
  • κατανάλωνε αλκοόλ
  • ανοιχτές πληγές
  • εγκαύματα
  • αιμορραγικές διαταραχές όπως σοβαρή αιμορροφιλία
  • Εάν είστε έγκυος, δεν είναι όλα τα είδη μασάζ ασφαλείς επιλογές. Πάντα να ενημερώνετε τον θεραπευτή μασάζ σας εάν είστε έγκυος ή προσπαθείτε να μείνετε έγκυος εκ των προτέρων.
  • Ακόμα κι αν δεν είστε έγκυος, ενημερώστε τον μασάζ σας για τυχόν άλλες παθήσεις υγείας που μπορεί να έχετε και για φάρμακα που παίρνετε.

Συμπέρασμα

Το μασάζ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να υποστηρίξει το σώμα σας στην απώλεια βάρους. Προσφέρει ποικίλα πιθανά οφέλη, από βελτιωμένη διάθεση έως αυξημένη ευελιξία και ταχύτερη ανάρρωση από τις προπονήσεις.

Ωστόσο, δεν θα σας κάνει να χάσετε κιλά με τον ίδιο τρόπο που μπορεί η άσκηση και οι διατροφικές αλλαγές. Είναι σημαντικό να μιλήσετε με το γιατρό σας για τυχόν σημαντικές αλλαγές στη διατροφή ή την άσκηση που μπορεί να σκέφτεστε.

Μπορούν να σας συμβουλεύσουν εάν το μασάζ μπορεί να υποστηρίξει αυτές τις αλλαγές και να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους στόχους σας για την υγεία και τη φυσική σας κατάσταση.

Πηγές

Διαβάστε επίσης...