15 τρόποι με τους οποίους μπορείς να χάσεις κιλά εύκολα

15 τρόποι με τους οποίους μπορείς να χάσεις κιλά εύκολα

15 τρόποι με τους οποίους μπορείς να χάσεις κιλά εύκολα

Αυτές είναι οι σημαντικότερες συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις,
ώστε να χάσεις με εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο κιλά:

1.Περιόρισε τους απλούς υδατάνθρακες
Οι υδατάνθρακες, διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο στην απόκτηση ενός υγιούς σώματος,
διότι αντιπροσωπεύουν την πιο σημαντική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό που είναι
απαραίτητη για τη διάσπαση λίπους. Αποτελούν βάση ενός ισορροπημένου διατροφικού
προγράμματος διότι ελέγχουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Η μειωμένη ημερήσια
δοσολογία απλών υδατανθράκων προκαλεί απελευθέρωση της ινσουλίνης η οποία κάνει
δυσκολότερη τη διάσπαση λίπους.
2.Πιες πολύ νερό
Το νερό βοηθά σημαντικά τον ανθρώπινο μεταβολισμό. Ακόμη και μια ελαφρά αφυδάτωση
μπορεί να μειώσει τις καύσεις του μεταβολισμού κατά 3%. Η αφυδάτωση, ακόμα και η
ήπια, μπορεί να σας προκαλέσει κούραση και κατά την άσκηση να νιώσετε το αίσθημα της
αδυναμίας των μυών. Οι επαρκείς ποσότητες του νερού βοηθούν στην καταπολέμηση της
κατακράτησης, ειδικά στις γυναίκες τις μέρες πριν την περίοδο.
3.Ένταξε τη δραστηριότητα στην καθημερινότητα σου
Μερικά από τα πολλά οφέλη της γυμναστικής είναι η βελτίωση της υγείας καθώς , βοηθάει
στο χάσιμο λίπους και στην αύξηση μυϊκής μάζας. Βελτιώνει την εύρυθμη λειτουργία του
ανοσοποιητικού συστήματος. Επιτυγχάνεται διατήρηση του βάρους χωρίς αυστηρό
διατροφικό πρόγραμμα. Επίσης έχουμε διατήρηση ή αύξηση του μεταβολικού ρυθμού.
4.Απόφυγε το fast food
Μείνε μακριά από τους πειρασμούς, που θα σε φορτώσουν με trans λιπαρά και με την
τεράστια ποσότητα αλατιού που περιέχουν θα σε φουσκώσουν σε ελάχιστο χρόνο.
5.Κατανάλωσε λιγότερες θερμίδες από όσες έχεις μάθει να «καις»
Αν καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από όσες έχει συνηθίσει τον οργανισμό σου να
«καίει» θα δεις το βάρος σου να μειώνεται. Κι αν το κάνεις κάθε μέρα θα πεις αντίο στα
λίγα κιλά που σε βασανίζουν.
6. Απόφυγε τις θερμίδες που πίνονται
Πες όχι στις «υγρές» θερμίδες, που προέρχονται από τη ζάχαρη των αναψυκτικών και των
χυμών. Είναι κυριολεκτικά ο ορισμός των «κενών» θερμίδων, αυτών που δεν σου

προσφέρουν τίποτα παρά μόνο πρόσκαιρη ευχαρίστηση του ουρανίσκου. Αν διψάς πιες
νερό, είναι προτιμότερο τις θερμίδες που θα κερδίσεις από τη μη κατανάλωση
αναψυκτικών να τις κάνεις φαγητό.

7. Να τρως κάθε μέρα πρωινό γεύμα
Πολλοί άνθρωποι αποφασίζουν να μη φάνε πρωινό, πιστεύοντας ότι αυτό θα τους
βοηθήσει να «κάψουν» περισσότερες θερμίδες. Η αλήθεια είναι ότι επιβάλλεται να
αρχίσεις τη μέρα σου με την κατανάλωση κάποια τροφής, ώστε να ξυπνήσει και ο
μεταβολισμός σου.
8. Κοιμήσου πολύ
Ο πολύς και καλός ύπνο θα σε οδηγήσει σε απώλεια βάρους για διάφορους λόγους. Αν ο
ύπνος είναι ποιοτικός το σώμα σου θα λειτουργεί πιο αποδοτικά. Υπάρχουν, επίσης,
μελέτες που δείχνουν ότι όσοι κοιμούνται λιγότερο, τρώνε περισσότερο. Μερικές φορές
αυτό συμβαίνει επειδή όταν είσαι ξύπνιος, βαριέσαι και τρως. Ορισμένες μελέτες λένε ότι η
στέρηση ύπνου μπορεί να οδηγήσει στο να νιώθεις πιο πεινασμένος κατά τη διάρκεια της
ημέρας.
9. Πήγαινε μία βόλτα
Το περπάτημα με ρυθμό, το ταχύτερο βάδισμα ή απλά μια βόλτα θα βοηθήσουν το
μεταβολισμό σου. Μερικές φορές δεν είναι σε φυσική κατάσταση για να τρέξεις ή να κάνεις
ποδήλατο, αλλά πάντα μπορείς να κάνεις έναν περίπατο για όση απόσταση αντέχεις.
10. Μην τρως λιχουδιές αργά τη νύχτα
Ότι τρώμε αργά τη νύχτα δεν μεταβολίζεται, γιατί αμέσως μετά κοιμόμαστε. Οι
περισσότεροι άνθρωποι που έχουν παρατηρήσει τον τρόπο που το σώμα λειτουργεί, λένε
ότι πρέπει να σταματήσουμε το φαγητό κατά τις επτά το απόγευμα.
11. Να αγοράζεις μικρές συσκευασίες τροφίμων
Ξεφορτώσου τις μεγάλες σακούλες φαγητού γιατί όλοι οι άνθρωποι συνηθίζουν να θέλουν
να τις φάνε ολόκληρες για να πουν ότι τελείωσαν με αυτές.
12. Ξεκίνα τα γεύματα σου με τροφές με χαμηλές θερμίδες
Συνηθίζεις να τρως υπερβολικές ποσότητες από τις τροφές που έχουν περισσότερα λιπαρά.
Ξεκίνα από τα φρούτα και τα λαχανικά ώστε να καταναλώσεις μικρότερες ποσότητες από
τις πιο παχυντικές τροφές.
13. Απέβαλε το άγχος
Το άγχος μπορεί να μειώσει το μεταβολισμό σου. Η ορμόνη του άγχους, η κορτιζόλη
εμποδίζει την ικανότητα του σώματός να καίει λίπος.

14. Φάε αβοκάντο για πρωινό
Είναι γεμάτο "χαρούμενα” συστατικά, όπως η βιταμίνη Β3 και Β6. Ακόμα περιέχει Ω3
λιπαρά οξέα που τονώνουν την καρδιά σου. Συνδύασέ το με μπανάνες και απόλαυσε ένα
πρωινό smoothie.
15. Επικεντρώσου στο μεσημεριανό σου
Απομακρύνσου από το πληκτρολόγιο του υπολογιστή σου για να φας το μεσημεριανό σου.
Όχι απλά θα κάνεις ένα διάλειμμα από τη δουλειά αλλά θα σε βοηθήσει να φας λιγότερο.
Συγκεντρώσου στο γεύμα σου για να μειώσεις την ποσότητα.

Εικόνες μέσα στο κείμενο: 

Διαβάστε επίσης...

Ντολμαδάκια γιαλατζί

Ντολμαδάκια γιαλατζί

Ντολμαδάκια που θα λατρέψετε

Περισσότερα
Φύτρα: η πιο θρεπτική και αποδοτική τροφή

Φύτρα: η πιο θρεπτική και αποδοτική τροφή

Φύτρα: η πιο θρεπτική και αποδοτική τροφή

Περισσότερα
Η Άγνωστη Αγγελική Για Δυσπεψία Και Βήχα

Η Άγνωστη Αγγελική Για Δυσπεψία Και Βήχα

Βασικές θεραπευτικές ιδιότητες της Αγγελικής

Περισσότερα