Πώς να χάσω εύκολα λίπος από την κοιλιά

Πώς να χάσω εύκολα λίπος από την κοιλιά

Πώς να χάσω εύκολα λίπος από την κοιλιά

Αν αναρωτιέστε πώς να χάσετε λίπος από την κοιλιά και μάλιστα σε μία εβδομάδα,
διαβάστε παρακάτω τους τρόπους για να το πετύχετε. Βάλτε στο μυαλό σας τους στόχους
που θέλετε να πετύχετε και ξεκινήστε με τα πιο βασικά. Δηλαδή να απαλλαγείτε αρχικά
από το φούσκωμα, να μειώσετε την κατακράτηση υγρών και κατόπιν το λίπος της κοιλιάς.
1. Είναι βασικό αρχικά να μειώσετε το φούσκωμα
Ο τυμπανισμός ή αλλιώς «φούσκωμα» δεν είναι κιλά ή λίπος. Ουσιαστικά είναι αέρια ή
αέρας που έχει εγκλωβιστεί στο έντερο και δημιουργεί αυτό το πρήξιμο. Όσο πιο δύσκολο
είναι για το στομάχι να χωνέψει τις διάφορες τροφές, τόσο περισσότερα αέρια παράγονται
και υπάρχουν πολλαπλές αιτίες για αυτό.
Τι μπορείτε να κάνετε;
Ξεκινήστε την εβδομάδα, πίνοντας ένα ποτήρι χλιαρό νερό με φυσικό χυμό λεμονιού κάθε
πρωί, 15 ως 30 λεπτά πριν από το πρωινό σας. Αυτή η κίνηση θα συμβάλλει στις ομαλές
εκκρίσεις του γαστρικού οξέος, θα ανακουφίσει από τα συμπτώματα της καούρας και θα
εμποδίσει το πρήξιμο και το σχηματισμό αερίων στο έντερο. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα
είναι πως το λεμόνι περιέχει βιταμίνη C, που βοηθά στην θωράκιση του ανοσοποιητικού
συστήματος.
2. Μην πίνετε γάλα και καφέ για πρωινό
Ίσως να σας είναι δύσκολο να μην πιείτε γάλα ή καφέ το πρωί. Όμως αν αναρωτιέστε, πως
να χάσετε λίπος από την κοιλιά σε μια εβδομάδα, θα πρέπει οπωσδήποτε να το
εφαρμόσετε, έστω για αυτή και μόνο τη βδομάδα. Το γάλα διεγείρει την παραγωγή
γαστρικού οξέος και αυξάνει την οξύτητα στον οργανισμό, επειδή είναι δυσκολοχώνευτη
τροφή και αρκετά βαριά για το στομάχι. Επιλέξτε γιαούρτι ή κεφίρ καθώς περιέχουν
προβιοτικά, που βοηθούν τα βακτήρια του στομάχου στις πεπτικές διαδικασίες. Όσον
αφορά τον καφέ και τη μπύρα, επηρεάζουν το στομάχι σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως το
γάλα.
3. Προσθέστε κίνηση στη μέρα σας
Ξεκινήστε να κινήστε, έστω και αν επιλέξετε μόνο περπάτημα ή ποδήλατο. Αντί να κάθεστε
στην τηλεόραση, προτιμήστε να περπατήσετε, έστω και για 20-30 λεπτά. Ίσως το θεωρείτε
και αυτό άσκοπο, αλλά τα αποτελέσματα θα φανούν πολύ γρήγορα στη μείωση του λίπους
και των κιλών σας.
4. Μειώστε το αλάτι στα φαγητά

Το αλάτι όπως γνωρίζετε περιέχει νάτριο, το οποίο απορροφά πολύ νερό στο σώμα. Αυτό
σημαίνει πως δημιουργεί κατακράτηση υγρών στον οργανισμό και δυσφορία ή φούσκωμα
στο έντερο. Αντίθετα, προσθέστε πολλές τροφές που περιέχουν κάλιο, που έχει την
ιδιότητα να διατηρεί τα επίπεδα υγρών στο σώμα, ελαττώνοντας σημαντικά το πρήξιμο.
Πολλά άτομα δεν γνωρίζουν πως το κάλιο, εκτός από την παραπάνω ιδιότητα του, βοηθά
αποτελεσματικά σε πολλές λειτουργίες του οργανισμού. Τροφές που είναι πλούσιες σε
κάλιο είναι η μπανάνα, η ντομάτα, τα παντζάρια, το σπανάκι, το αβοκάντο, ο χυμός
καρύδας, το γιαούρτι, η γλυκοπατάτα και ο σολομός.
5. Πιείτε αρκετό νερό
Πίνετε επαρκείς ποσότητες νερού. Βοηθήστε το σώμα σας να είναι πιο ευχαριστημένο και
ενυδατωμένο, πίνοντας αρκετές ποσότητες νερού και άλλων φυσικών υγρών κάθε μέρα. Η
επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού βοηθά στη σωστή διαχείριση της όρεξης σας.
Παράλληλα, πίνοντας 1-2 ποτήρια νερό αμέσως πριν από ένα γεύμα, θα σας βοηθήσει να
μειώσετε τη συνολική πρόσληψη και να στηρίξετε την απώλεια βάρους και λίπους.
6. Τρώτε μικρά και συχνά γεύματα και μασάτε καλά την τροφή σας
Με αυτό τον τρόπο από την μία ρυθμίζετε πιο αποτελεσματικά την ποσότητα που θα φάτε
(άρα δεν θα παχύνετε) από την άλλη βοηθάτε στην ομαλή διαδικασία της πέψης.
7. Πιείτε καθημερινά τσάι με τζίντζερ
Το λίπος από την κοιλιά και όχι μόνο, μπορεί να μειωθεί αποτελεσματικά με το
τζίντζερ. Το τζίντζερ ως πικάντικη τροφή, ηρεμεί το στομάχι και μειώνει τον
σχηματισμό αερίων και την έντονη εντερική δραστηριότητα. Επίσης αραιώνει το
αίμα και βελτιώνει την κυκλοφορία του.