4 τρόποι για να καλλιεργήσετε την ακεραιότητα για εσωτερική συναισθηματική ισορροπία

4 τρόποι για να καλλιεργήσετε την ακεραιότητα για εσωτερική συναισθηματική ισορροπία

4 τρόποι για να καλλιεργήσετε την ακεραιότητα για εσωτερική συναισθηματική ισορροπία

Μια νέα μελέτη διαπίστωσε ότι η πρακτική σοφία και η ακεραιότητα είναι οι δύο κορυφαίες επιρροές που βελτιώνουν τη συναισθηματική ρύθμιση. Η πρακτική σοφία προέρχεται από τη γνώση και την εμπειρία. Αυτό περιλαμβάνει την αυτογνωσία, τον αυτοστοχασμό, την ενσυναίσθηση και τη συμπόνια. Η ακεραιότητα είναι πιο δύσκολο να οριστεί, αλλά αναφέρεται στο να ενεργεί κανείς με τρόπο που συνάδει με την ηθική πυξίδα και την αίσθηση του εαυτού του.

Εάν αντιμετωπίζετε μια δύσκολη και άγνωστη κατάσταση, η λήψη αποφάσεων που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες σας καλλιεργεί την εσωτερική ισορροπία.

Υπάρχουν διάφοροι ορισμοί της ακεραιότητας. Ένας ορισμός είναι ότι η ακεραιότητα είναι όταν ενεργούμε με τρόπο αρχής για τον οποίο ο μελλοντικός μας εαυτός θα αισθάνεται καλά. Ένας άλλος ορισμός είναι ότι η ακεραιότητα είναι η διατήρηση ενός ολοκληρωμένου, ολοκληρωμένου εαυτού - το να φέρνει κανείς τον εαυτό του «ολόψυχα» σε μια κατάσταση. Άλλοι έχουν ορίσει την ακεραιότητα ως το να λαμβάνετε υπόψη τον ρόλο σας σε μια κοινότητα και να ενεργείτε με την καλύτερη κρίση σας, ενώ παράλληλα σέβεστε τους άλλους ανθρώπους.

Η ακεραιότητα αναφέρεται επίσης στη δράση σύμφωνα με τα πρότυπα ή τον ηθικό κώδικα ενός επαγγέλματος, οργανισμού ή κοινωνίας.

Τα χαρακτηριστικά της ακεραιότητας μπορεί να περιλαμβάνουν την ειλικρίνεια, την ισότητα, την εμπιστοσύνη και τη συμπεριφορά με σεβασμό και φροντίδα προς τον εαυτό και τους άλλους. Η ακεραιότητα μπορεί να έχει διαπολιτισμικές διαφορές. Σε μια μελέτη για την ακεραιότητα στην ηγεσία, το να είσαι δίκαιος και δίκαιος θεωρήθηκε σημαντικός στο 75 τοις εκατό των διευθυντών στην Κίνα, αλλά μόνο στο 28 τοις εκατό των διευθυντών στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η ακεραιότητα είναι ένας από τους κορυφαίους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανότητα κάποιου να ρυθμίζει συναισθηματικά. Αυτός είναι ένας κάπως νέος τομέας έρευνας με λίγες προηγούμενες μελέτες. Μια προηγούμενη μελέτη βρήκε ότι η ακεραιότητα είναι σημαντική για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης, δέσμευσης και ειλικρίνειας στις σχέσεις. Οι άνθρωποι που ενεργούν με ακεραιότητα είναι πιο πιθανό να καλλιεργήσουν στενότερες σχέσεις και να καλλιεργήσουν ένα ισχυρό δίκτυο υποστήριξης. Είναι επίσης σημαντικό μέρος της προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης και της οικοδόμησης λογοδοσίας.

Ακολουθούν τρόποι για να διασφαλίσετε ότι η ακεραιότητα είναι μια δυναμική πρακτική στην καθημερινή σας ζωή.

1. Περιβάλλετε τον εαυτό σας με άτομα που εμπιστεύεστε και σέβεστε.

Φτιάξτε ένα προσωπικό «συμβούλιο διευθυντών» το οποίο εμπιστεύεστε και που μπορεί να σας κρατήσει ειλικρινείς με τρόπο που να μην επικρίνει και να υποστηρίξει. Αυτοί οι άνθρωποι μπορεί να έχουν περισσότερη πρακτική σοφία και ικανότητα για να σας βοηθήσουν να σκεφτείτε εάν ενεργείτε με τρόπο που είναι συνεπής με τις πεποιθήσεις σας. Προγραμματίστε τακτικό χρόνο μαζί τους, ειδικά όταν αισθάνεστε περισσότερο άγχος ή ανησυχείτε για δύσκολες καταστάσεις στη δουλειά ή στο σπίτι.

2. Ελέγξτε πώς το σώμα ή το «έντερό» σας αντιδρά σε καταστάσεις.

Συχνά, εάν δεν ενεργείτε σύμφωνα με τις δικές σας προσδοκίες και πρότυπα, το σώμα σας θα είναι το πρώτο που θα βιώσει δυσφορία ή ένταση και θα αισθανθεί ότι κάτι δεν λειτουργεί. Αυτό μπορεί να εμφανιστεί ως ξύπνημα τη νύχτα, δυσκολία στον ύπνο, μυϊκή ένταση ή πόνος ή πονοκεφάλους. Το σώμα έχει τον τρόπο να σηματοδοτεί ότι δεν αισθάνεται άνετα με μια κατάσταση, ακόμη και πριν το μυαλό μπορέσει να επεξεργαστεί αυτό που συμβαίνει.

3. Φανταστείτε πώς μπορεί να νιώθει ο μελλοντικός σας εαυτός για τις επιλογές σας.

Οραματιστείτε πώς μπορεί να νιώθει ο μελλοντικός σας εαυτός για τις σημερινές σας επιλογές. Αυτός είναι ένας καλός τρόπος για να ελέγξετε και να δείτε εάν οι αποφάσεις που παίρνετε σήμερα συνάδουν με τη μακροπρόθεσμη συνολική προσωπική σας ακεραιότητα.

4. Προσφέρετε συμπόνια στον εαυτό σας όταν υπήρξε μια επιλογή που δεν ταιριάζει με την ακεραιότητά σας.

Όλοι κάνουν λάθη, και αυτές είναι ευκαιρίες για να μάθεις από αυτά αντί να επικρίνεις ή να κρίνεις σκληρά τον εαυτό σου για αυτά. Δώστε στον εαυτό σας συμπόνια και μια ευκαιρία να μάθετε και να μεγαλώσετε από τα λάθη.

Αυτές οι πρακτικές καλλιεργούν την ακεραιότητα και σας βοηθούν να προσεγγίζετε τη λήψη αποφάσεων με τρόπο που καλλιεργεί την εσωτερική ισορροπία.

Πηγή: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10765715/

Διαβάστε επίσης...

Απαλλαγείτε Από Την Κυτταρίτιδα Με 4 Συμβουλές

Απαλλαγείτε Από Την Κυτταρίτιδα Με 4 Συμβουλές

Απαλλαγείτε Από Την Κυτταρίτιδα Με μερικές Συμβουλές

Περισσότερα
Vegan Σοκολατόπιτα Με Πορτοκάλι. Μια Υγιεινή «Αμαρτία»!

Vegan Σοκολατόπιτα Με Πορτοκάλι. Μια Υγιεινή «Αμαρτία»!

Vegan Σοκολατόπιτα Με Πορτοκάλι. Μια Υγιεινή «Αμαρτία»!, vegan συνταγές

Περισσότερα
ΚΥΣΤΙΚΗ ΙΝΩΣΗ, ΑΙΤΙΑ, ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ, ΘΕΡΑΠΕΙΑ

ΚΥΣΤΙΚΗ ΙΝΩΣΗ, ΑΙΤΙΑ, ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ, ΘΕΡΑΠΕΙΑ

Σε άτομα με κυστική ίνωση, η πυκνή βλέννα φράζει τους αεραγωγούς και δυσκολεύει την αναπνοή

Περισσότερα