Ποιά Άσκηση Μου Ταιριάζει;

Ποιά Άσκηση Μου Ταιριάζει;

Ποιά Άσκηση Μου Ταιριάζει;

Τώρα το χειμώνα βλέπουμε ότι έχουμε πάρει αρκετά κιλά παραπάνω, η κυτταρίτιδα έχει κάνει εμφανή την παρουσία της στο σώμα μας και νιώθουμε  πλέον επιτακτική την ανάγκη να κάνουμε κάτι άμεσα ώστε να βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση και τη σιλουέτα μας.

Και η πρώτη σκέψη φυσικά είναι να “τρέξουμε” στο γυμναστήριο!
Ωστόσο, καλό θα ήταν να διαλέξουμε την άσκηση που ανταποκρίνεται περισσότερο στις δικές μας ανάγκες, προκειμένου να έχουμε και καλύτερα αποτελέσματα.

Αεροβική Άσκηση
Η αεροβική άσκηση γυμνάζει όλους τους μυς του σώματος, συμβάλλοντας παράλληλα στην καλύτερη λειτουργία της καρδιά και των πνευμόνων.
Βοηθάει στη μείωση της κυτταρίτιδας, αυξάνει το μεταβολισμό και χαρίζει μια καλύτερη αίσθηση κίνησης και ρυθμού.

Ταιριάζει σε μένα;
Καλό είναι να επισκεφτείτε πρώτα έναν παθολόγο και έναν ορθοπεδικό, οι οποίοι θα σας διαβεβαιώσουν ότι μπορείτε να συμμετάσχετε σε ένα τέτοιο πρόγραμμα εκγύμνασης, ενώ ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα πρέπει να ελέγχετε το ρυθμό της καρδιάς σας.
Ακολουθήστε ένα πρόγραμμα αεροβικής γυμναστικής, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα από μία ώρα και νιώστε το σώμα σας να σφίγγει, τους μυς σας να δυναμώνουν, τα κιλά να χάνονται και το λίπος να μειώνεται αισθητά.

Πόσες θερμίδες καίει;
Περίπου 650 θερμίδες σε μία ώρα.

Βάρη
Γυμνάζοντας το σώμα σας με βάρη, του προσφέρετε σύσφιξη, τονώνετε τους μυς, μειώνετε την κυτταρίτιδα και πετυχαίνετε ένα σχετικά γρήγορο αδυνάτισμα. Επιπλέον, η άσκηση με βάρη αποτελεί και την καλύτερη πρόληψη κατά της οστεοπόρωσης.

Ταιριάζει σε μένα;
Βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε προβλήματα υγείας που σχετίζονται με καρδιοαγγειακές παθήσεις, με τη σπονδυλική στήλη, την πλάτη ή τη μέση σας, φροντίζοντας πάντα να γυμνάζεστε υπό την παρακολούθηση ενός γυμναστή, ώστε να αποφεύγετε τυχόν τραυματισμούς.
Ξεκινήστε τη γυμναστική, κάνοντας δύο φορές την εβδομάδα από 30 λεπτά και χρησιμοποιώντας βάρη με λίγα κιλά. Στην αρχή, θα νιώσετε τους μυς σας να κουράζονται, αλλά στην πορεία θα συνηθίσουν τα βάρη, που σημαίνει ότι θα μπορείτε να αυξήσετε σιγά-σιγά την ένταση των ασκήσεων, τη διάρκεια και τα κιλά, σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες του γυμναστή σας.
Πολύ σύντομα θα παρατηρήσετε ότι παράλληλα με τις καύσεις του οργανισμού, θα αυξάνεται και η μυϊκή μάζα του σώματός σας, ενώ αντίθετα το λίπος θα μειώνεται.

Πόσες θερμίδες καίει;
Περίπου 500 θερμίδες σε μία ώρα.

Γιόγκα
Η ευεργετική επίδραση της yoga στην υγεία είναι μεγάλη, αν σκεφτούμε ότι οι σωματικές και αναπνευστικές ασκήσεις που μας προσφέρει, μας βοηθούν να απαλλαγούμε από το άγχος, την κόπωση, την αϋπνία και άλλα συμπτώματα που οφείλονται σε ψυχολογικούς παράγοντες.
Παράλληλα, σταθεροποιούν την όρεξη και την αρτηριακή πίεση, μειώνουν το ποσοστό της χοληστερόλης στο αίμα και μπορούν να συμβάλλουν στη διακοπή του καπνίσματος.

Ταιριάζει σε μένα;
Η yoga ταιριάζει σε όλους, ανεξαρτήτου φύλου και ηλικίας. Βάλτε στο πρόγραμμά σας δύο με τρία μαθήματα γιόγκα την εβδομάδα και αισθανθείτε αμέσως πιο ευλύγιστοι και ευδιάθετοι, αντιμετωπίζοντας με μεγαλύτερη ευκολία το άγχος, τη σωματική, αλλά και την ψυχική κούραση.
Στην αρχή, μπορεί να νιώσετε το αίσθημα του πόνου σε όλο σας το κορμί, αλλά με τον καιρό θα συνηθίσετε και πολύ σύντομα το σώμα σας θα δείχνει πιο σφριγηλό και οι μυς σας δυνατότεροι.

Πόσες θερμίδες καίει;
Περίπου 200 θερμίδες σε μία ώρα.

Στρέτσινγκ
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκγύμνασης συνήθως περιλαμβάνει ασκήσεις για όλους τους μυς του σώματος και χορευτικές κινήσεις που συνοδεύονται από μουσική.

Ταιριάζει σε μένα;
Το στρέτσινγκ θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερη ευλυγισία και ωραία κορμοστασιά, ενώ παράλληλα θα τονώσει τους μυς σας, μειώνοντας λίγο το βάρος σας, αλλά και πόντους από κοιλιά, μέση και μηρούς. το στρέτσινγκ, κοινώς διατάσεις, σε συνδυασμό με την αναπνοή και τη συγκέντρωση, βοηθά στην επιμήκυνση του σώματος, ανοίγοντας τους χώρους ανάμεσα στους σπονδύλους και στα οστά των αρθρώσεων, ούτως ώστε το αίμα, το οξυγόνο και η ζωτική ενέργεια να μπορεί και πάλι να κυκλοφορεί ελεύθερα.

Ιδανικά, μπορείτε να γυμνάζεστε δύο φορές την εβδομάδα από μία έως μιάμιση ώρα. Την πρώτη εβδομάδα μπορεί να νιώσετε πόνους στους μυς, πιάσιμο και αρκετή κούραση, ωστόσο αυτά τα συμπτώματα πολύ σύντομα θα υποχωρήσουν.

Πόσες θερμίδες καίει;
Περίπου 250 θερμίδες σε μία ώρα.

Διαβάστε επίσης...

Πώς Θα Ξεκολλήσετε Τα Αυτοκόλλητα Από Τα Ντουλάπια Της Κουζίνας Σας;

Πώς Θα Ξεκολλήσετε Τα Αυτοκόλλητα Από Τα Ντουλάπια Της Κουζίνας Σας;

Πως Θα Ξεκολλήσετε Τα Αυτοκόλλητα Από Τα Ντουλάπια Της Κουζίνας Σας

Περισσότερα
Θρεπτική Αξία Της Πατάτας

Θρεπτική Αξία Της Πατάτας

Θρεπτική Αξία Της Πατάτας

Περισσότερα
Δυο Συνταγές Για Χορτοφαγικές Μακαρονάδες!

Δυο Συνταγές Για Χορτοφαγικές Μακαρονάδες!

Δυο Συνταγές Για Χορτοφαγικές Μακαρονάδες!, vegan συνταγές

Περισσότερα