Yoga κατά της πείνας

Yoga κατά της πείνας

Yoga κατά της πείνας

Όσοι τρώνε περισσότερο απ’ το κανονικό σχεδόν πάντοτε υποφέρουν από κάποια ψυχολογική ή σωματική ανισορροπία. Για να ρυθμίσετε την αίσθηση της πείνας σε φυσιολογικά επίπεδα, συνίσταται μία στάση της γιόγκα, για ισορροπία σώματος/πνεύματος.

Καθίστε στα γόνατα, με ενωμένα πόδια και ακουμπήστε το δεξί χέρι πίσω, στο ιερό οστό και ταυτόχρονα το αριστερό στην εξωτερική πλευρά του δεξιού μηρού. Στρέψτε το στήθος προς τα δεξιά και μείνετε σ’ αυτή τη θέση για 5 αναπνοές. Επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

Διαβάστε επίσης...

Πονόδοντος:Μερικές συμβουλές για άμεση ανακούφιση

Πονόδοντος:Μερικές συμβουλές για άμεση ανακούφιση

Ο πονόδοντος είναι ένα συχνό πρόβλημα που μπορεί να μας ταλαιπωρεί για μέρες.

Περισσότερα
Αν κάνουμε θετικές σκέψεις θα έχουμε σίγουρα ένα υγιές μωρό;

Αν κάνουμε θετικές σκέψεις θα έχουμε σίγουρα ένα υγιές μωρό;

Είναι αλήθεια ότι οι χαρούμενες και αισιόδοξες μαμάδες γεννούν πιο υγιή παιδιά!

Περισσότερα
Οι αιματολογικές εξετάσεις που δείχνουν το μυστικό της μακροζωίας

Οι αιματολογικές εξετάσεις που δείχνουν το μυστικό της μακροζωίας

Το πόσο καιρό μπορούν να ζήσουν οι άνθρωποι και τι καθορίζει μια μακρά και υγιή ζωή, έχει ενδιαφέρον από όσο γνωρίζουμε.

Περισσότερα