Η 101 ετών ιατρός εξομολογείται: Αυτό είναι το Νο.1 πράγμα της μακροζωίας

Η 101 ετών ιατρός εξομολογείται: Αυτό είναι το Νο.1 πράγμα της μακροζωίας

Η 101 ετών ιατρός εξομολογείται: Αυτό είναι το Νο.1 πράγμα της μακροζωίας

Η Δρ Gladys McGarey είναι η συγγραφέας του βιβλίου "The Well-Lived Life: A 102-year-old Doctor's 6 Secrets to Health and Happiness in Every Age."

Η Dr. Gladys McGarey εξομολογείται: 

"Έγινα 102 χρονών φέτος και η εμπειρία μου δεκαετιών στην ολιστική ιατρική με έχει διδάξει πολλά για το πώς να ζήσω μια μακρά, ευτυχισμένη και σκόπιμη ζωή.

Πάρα πολλοί άνθρωποι τρέφονται με περιττό άγχος. Αλλά οι πιο ευτυχισμένοι και υγιείς άνθρωποι που γνωρίζω είναι σε θέση να αφήσουν πράγματα ή εμπειρίες που δεν τους εξυπηρετούν πλέον. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μηρυκάζεις και να σκέφτεσαι ξανά και ξανά την ίδια σκέψη. Κάνοντας αυτό, βασανίζετε ουσιαστικά τον εαυτό σας.

Έτσι, η συνήθεια που μου έφερε υγεία και ευτυχία όλα τα χρόνια μου είναι η ικανότητα να χτίζω τα πράγματα εκ νέου, είτε πρόκειται για σχέση, καριέρα ή έργο. Αφήστε τα πράγματα που σας εξαντλούν την ενέργεια

Η μαμά μου με έμαθε έναν εύκολο τρόπο να απελευθερώνω πράγματα που δεν έχουν σημασία. Σήκωνε απαλά το χέρι της μπροστά μας, κρατώντας τα δάχτυλα χαλαρά, με την παλάμη ψηλά. Στη συνέχεια, κατεβάστε το προς τα κάτω και πίσω και πείτε: «Δεν πειράζει».

Αυτή η φυσική κίνηση της έδωσε τη δυνατότητα να ζήσει τεράστιες προκλήσεις χωρίς να τις αφήσει να μπουν πολύ βαθιά. Μόλις απελευθέρωσε ό,τι δεν λειτουργούσε, επικεντρώθηκε εκ νέου σε ό,τι ήταν σημαντικό για εκείνη και προχώρησε.

Έχω υιοθετήσει αυτή την πρακτική εδώ και χρόνια. Αναγνώριζα κάτι που δεν με εξυπηρετούσε και έπεφτε το χέρι μου, ανοίγοντας τα δάχτυλά μου με μια ρευστή κίνηση για να δηλώσω την απελευθέρωσή του.

Τώρα που η χειρονομία έχει γίνει συνειδητή, συνειδητοποιώ ότι υπάρχει μεγάλη ενδυνάμωση στο να γνωρίζω ότι κάθε φορά που παρατηρώ κάτι να έρχεται προς το μέρος μου, μπορώ να επιλέξω αν θα το αποδεχτώ. Και αν είναι κάτι που δεν θέλω, συνειδητά επιστρέφω την ενέργεια από όπου κι αν προήλθε."

Πώς να εξασκηθείτε στην αποχώρηση

Αυτή η άσκηση θα λειτουργήσει καλύτερα αν σηκωθείτε και κινηθείτε! Βάλτε λίγη αισιόδοξη μουσική και ξεκινήστε να περπατάτε στο σπίτι ή στη γειτονιά σας. Αφήστε το σώμα σας να κινείται χαλαρά και ελεύθερα καθώς περπατάτε. Ίσως αφήσετε τον εαυτό σας να χορέψει λίγο.

1. Προσδιορίστε κάτι που αισθάνεστε κολλημένο στη ζωή σας. Θα μπορούσε να είναι μια φιλία, μια επαγγελματική προσπάθεια, ένας τρόπος σκέψης, μια αγανάκτηση και ούτω καθεξής. Νιώστε την αίσθηση του «κολλήματος» σε ολόκληρο το σώμα σας.

2. Φανταστείτε ότι θα μπορούσατε να κρατήσετε αυτό το κολλημένο πράγμα στο χέρι σας. Μπορεί ακόμη και να νιώσετε ότι η μία γροθιά σφίγγεται. Κρατήστε αυτό το σφίξιμο. Σφίξτε το χέρι σας.

3. Πραγματικά αφήστε το να φύγει. Ενώ ακόμα κινείστε, απλώστε το χέρι σας μπροστά σας, με την παλάμη προς τα πάνω, με τα δάχτυλα ενωμένα. Στη συνέχεια, ρίξτε το κάτω και πίσω, ανοίγοντας ελαφρά τα δάχτυλά σας. Καθώς το κάνετε, απελευθερώστε το κόλλημα. Μπορείτε να σκεφτείτε ή να πείτε λέξεις που έχουν νόημα για εσάς: «Δεν πειράζει» ή οποιαδήποτε παρόμοια φράση που λειτουργεί για εσάς.

Μόλις το αφήσετε να φύγει, αφιερώστε λίγο χρόνο για να εκτιμήσετε τη ροή της ζωής που διατρέχει σας.

Οι πιο ευτυχισμένοι άνθρωποι ξέρουν πότε είναι ώρα να προχωρήσουν. Όλοι αντιμετωπίζουν τη λύπη. Το ερώτημα είναι: Πόσο καιρό πρέπει να το κρατήσουμε;

Δεν ξέρω ποια λάθη έχετε κάνει στο παρελθόν, αλλά θα ήθελα να προτείνω ότι και εσείς, ως επί το πλείστον, κάνατε ό,τι καλύτερο μπορούσατε με ό,τι είχατε εκείνη τη στιγμή. Αν πιάνεις τον εαυτό σου να ζεις με λύπη, προσπάθησε να το πιάσεις και να δεις τι κινείται.

Τα πράγματα εξελίχθηκαν κυρίως καλά; Αν ναι, να είστε ευγνώμονες! Υπάρχει κάτι αστείο σε αυτό; Αν ναι, γελάστε! Έμαθες κάτι νέο από τότε; Αν ναι, απολαύστε αυτό που γνωρίζετε τώρα και εκφράστε το όπως μπορείτε!

Κάντε ό,τι μπορείτε για να αφήσετε τη λύπη σας - συγχωρήστε τον εαυτό σας και, εάν είναι απαραίτητο, ζητήστε συγχώρεση από τους άλλους - για να μπορέσετε να προχωρήσετε στη ζωή σας.

Η Δρ Gladys Taylor McGarey, MD, είναι διεθνώς αναγνωρισμένη ως η «Μητέρα της Ολιστικής Ιατρικής». Είναι συνιδρύτρια της Αμερικανικής Ολιστικής Ιατρικής Εταιρείας, συνιδρυτής της Ακαδημίας Παραψυχολογίας και Ιατρικής και συγγραφέας του βιβλίου «The Well-Lived Life: A 102-Year-old Doctor's 6 Secrets to Health and Happiness at Every Age .» Ήταν η πρώτη που χρησιμοποίησε τον βελονισμό στις ΗΠΑ και εκπαίδευσε άλλους γιατρούς πώς να τον χρησιμοποιούν. Ακολουθήστε την στο Instagram.

πηγή: https://www.cnbc.com


Επιστημονική Ομάδα του Υγεία & Ευεξία

Διαβάστε επίσης...

Πώς να αντιμετωπίσουμε το φούσκωμα;

Πώς να αντιμετωπίσουμε το φούσκωμα;

Σε πολλές περιπτώσεις,το φούσκωμα και πολλά από τα συνοδά του συμπτώματα,μπορούν να προληφθούν.

Περισσότερα
3ο Φεστιβάλ Γρίφων Καστελλορίζου
1+2 Λόγοι Που Σε Κάνουν Να Τρως Συνέχεια! Μήπως Παρουσιάζετε Διατροφική Διαταραχή;