Ημικρανία: Μουλιάστε τα πόδια σας σε χλιαρό νερό

Ημικρανία: Μουλιάστε τα πόδια σας σε χλιαρό νερό

Ημικρανία: Μουλιάστε τα πόδια σας σε χλιαρό νερό

Οι ημικρανίες είναι μια πολύπλοκη νευροαγγειακή νόσος. Προκαλούν εκτεταμένα συμπτώματα όπως έντονο πόνο, ομίχλη του εγκεφάλου και ναυτία. Το μούσκεμα των ποδιών σας σε ζεστό νερό ή η εφαρμογή πάγου στο κεφάλι σας μπορεί να μειώσει την ένταση και τη συχνότητα των ημικρανιών σας και να προσφέρει ανακούφιση από την ημικρανία γενικά. Η θερμική θεραπεία, ή η εφαρμογή με θερμότητα ή κρύο, λειτουργεί αλλάζοντας το μέγεθος των αιμοφόρων αγγείων σας για να σταματήσει την οδό του πόνου.

Τι προκαλεί τις ημικρανίες;

Η ημικρανία είναι μια χρόνια νευροαγγειακή διαταραχή που προκαλεί παλλόμενο, έντονο πόνο στο κεφάλι. Ο πόνος στο κεφάλι συνήθως συγκεντρώνεται στη μία πλευρά του κεφαλιού. Μπορεί επίσης να αισθανθείτε πόνο στα μάτια, το σαγόνι ή το λαιμό σας. Τι προκαλεί λοιπόν αυτόν τον σοβαρό, εξουθενωτικό πόνο; Οι ερευνητές πιστεύουν ότι είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων που συνεργάζονται. Εάν έχετε ημικρανίες, το νευρικό σας σύστημα είναι πολύ ευαίσθητο. Ένας σημαντικός παράγοντας στις ημικρανίες είναι το τρίδυμο νεύρο.

Όταν το τρίδυμο νεύρο αντιδρά υπερβολικά σε ένα εξωτερικό ερέθισμα, μπορεί να προκαλέσει μια αλυσίδα αντιδράσεων στον εγκέφαλό σας και στα αιμοφόρα αγγεία σας που μπορεί να προκαλέσουν πόνο. Τα άτομα με ημικρανία βιώνουν ένα αργό κύμα ηλεκτρικής ενέργειας στον εγκέφαλο που ονομάζεται φλοιώδης κατάθλιψη. Αυτό το κύμα πυροδοτεί το τρίδυμο νεύρο για να προκαλέσει μια αντίδραση που διευρύνει προσωρινά τα αιμοφόρα αγγεία σας.

Αυτή η αντίδραση αλλάζει επίσης το λεπτό στρώμα ιστού που καλύπτει τον εγκέφαλο, το εγκεφαλικό στέλεχος και τον υποθάλαμο. Αυτή η αλλαγή προκαλεί τα ευρέως διαδεδομένα συμπτώματα ημικρανίας. Οι ημικρανίες μπορεί να προκαλέσουν:

  • Κούραση
  • Εγκεφαλική ομίχλη
  • Ναυτία και έμετος
  • Δερματικός πόνος χωρίς αιτία
  • Ευαισθησία στο φως, τον θόρυβο και τη μυρωδιά

Ευτυχώς, υπάρχουν σπιτικές θεραπείες και κόλπα για να βοηθήσετε τις ημικρανίες σας.

Μουλιάζετε σε ζεστό νερό για ανακούφιση από την ημικρανία

Η θερμική, γνωστή και ως θερμοθεραπεία, είναι η πιο πρόσφατη θεραπεία που μπορεί να προσφέρει φυσική ανακούφιση για τις ημικρανίες στο σπίτι. Υπάρχουν ευρέως διαδεδομένες αναφορές για άτομα που χρησιμοποιούν θερμότητα για να απαλλαγούν από τον πόνο τους. Το μούσκεμα των ποδιών σας σε ζεστό νερό μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα όταν χρησιμοποιείτε άλλες φυσικές οικιακές θεραπείες ή φάρμακα για τις ημικρανίες.

Πώς λειτουργεί?

Το μούλιασμα των ποδιών σας σε ζεστό νερό μπορεί να μειώσει τη συχνότητα και την ένταση των ημικρανιών σας. Μπορεί επίσης να βελτιώσει την υγεία του αυτόνομου νευρικού σας συστήματος, συμπεριλαμβανομένων των νεύρων του τριδύμου και του πνευμονογαστρικού. Μπορεί να είστε σε θέση να έχετε λιγότερες ημέρες έντονου πόνου το μήνα χωρίς να πάρετε επιπλέον φάρμακα.

Το μούλιασμα των ποδιών σας σε ζεστό νερό για ανακούφιση από την ημικρανία μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που ρέει το αίμα σας στο σώμα σας. Μπορεί να βοηθήσει το νευρικό σας σύστημα στοχεύοντας το πνευμονογαστρικό νεύρο σας. Το πνευμονογαστρικό νεύρο μπορεί να είναι σε θέση να σταματήσει το τρίδυμο νεύρο από τη διεύρυνση των αιμοφόρων αγγείων σας. Αυτό εξισορροπεί τους νευροδιαβιβαστές σας και σταματά επίσης την κατάθλιψη του φλοιού. Όλα αυτά συνεργάζονται για να ανακουφίσουν την ημικρανία σας ενώ βυθίζετε τα πόδια σας σε ζεστό νερό.

Χρησιμοποιώντας ζέστη ή κρύο;

Το μούλιασμα των ποδιών σας σε ζεστό νερό για ανακούφιση από την ημικρανία λειτουργεί καλύτερα όταν χρησιμοποιείτε κρυοθεραπεία και τα φάρμακα που σας έχουν συνταγογραφηθεί. Ενώ μουλιάζετε τα πόδια σας σε ζεστό νερό, χρησιμοποιήστε ένα δροσερό καπάκι gel στο κεφάλι σας για περίπου 5 λεπτά. Όταν αφαιρέσετε τη συσκευασία τζελ, κάντε μασάζ στους κροτάφους σας.

Βεβαιωθείτε ότι βυθίζετε τα πόδια σας σε ζεστό νερό για 20 λεπτά κάθε μέρα για την καλύτερη ανακούφιση από την ημικρανία. Ελέγχετε πάντα το νερό για να αποφύγετε τυχόν απροσδόκητα εγκαύματα. Το νερό πρέπει να είναι μεταξύ 103°F και 110°F (39,4°C και 43,3°C). Από μόνη της, η κρύα θεραπεία μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματική με τη θερμότητα στη θεραπεία της ημικρανίας σας. Ένα κρύο μπορεί να εμποδίσει τον πόνο της ημικρανίας σας ηρεμώντας τα νεύρα σας και στενεύοντας τα αιμοφόρα αγγεία σας. Σε μια μελέτη, η ψυχοθεραπεία βοήθησε το 76% των ατόμων με πονοκεφάλους.

Φυσική ανακούφιση από την ημικρανία

Η θεραπεία με ζέστη και κρύο δεν είναι οι μόνες φυσικές θεραπείες για τις ημικρανίες. Αν ψάχνετε πώς να απαλλαγείτε από τις ημικρανίες με φυσικό τρόπο, δοκιμάστε φυτικές θεραπείες ή καθημερινή γιόγκα.

Γιόγκα: Η πρακτική της γιόγκα με ένα φαρμακευτικό σχέδιο μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική από τη φαρμακευτική αγωγή μόνο. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι η γιόγκα μπορεί επίσης να βελτιώσει την υγεία του πνευμονογαστρικού νεύρου σας Μερικοί άνθρωποι αναφέρουν την επιθετική άσκηση ως έναυσμα. Η γιόγκα είναι μια αργή, προσεκτική κίνηση που μπορεί να είναι λιγότερο ενεργητική. Μπορεί να είναι το κόλπο που ψάχνετε για να σας βοηθήσει να βρείτε ανακούφιση από τις ημικρανίες στο σπίτι.

Φυτικά φάρμακα: Μπορεί να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε βότανα για να θεραπεύσετε τις ημικρανίες σας φυσικά από το σπίτι:
Το χαμομήλι μπορεί να έχει αναλγητικές ιδιότητες. Μπορεί να βοηθήσει στη θεραπεία της ναυτίας, του πόνου και της ευαισθησίας στο φως σε άτομα με ημικρανία.
Η μέντα είναι ένα άλλο βότανο πουt μπορεί να είναι ασφαλές και αποτελεσματικό για τη θεραπεία της ημικρανίας. Το αιθέριο έλαιο μέντας μπορεί να προσφέρει άμεση ανακούφιση από την ημικρανία σε μόλις 5 λεπτά. Αυτό το βότανο μπορεί να μειώσει τον αριθμό των ημικρανιών που έχετε και να τις κάνει λιγότερο επώδυνες. Ελέγξτε με το γιατρό σας προτού πάρετε νέα βότανα ή φάρμακα.

Συμπέρασμα

Μερικοί άνθρωποι με ημικρανίες δεν βρίσκουν ανακούφιση μόνο με φάρμακα. Μπορεί να είστε σε θέση να αντιμετωπίσετε τις ημικρανίες σας στο σπίτι βυθίζοντας τα πόδια σας σε ζεστό νερό, λαμβάνοντας τα συνταγογραφούμενα φάρμακα και χρησιμοποιώντας άλλες οικιακές θεραπείες. 

Πηγές

 

 


Επιστημονική Ομάδα του Υγεία & Ευεξία

Διαβάστε επίσης...

ΤΣΙΧΛΑ: ΝΑ ΜΑΣΑΜΕ Ή ΟΧΙ;

ΤΣΙΧΛΑ: ΝΑ ΜΑΣΑΜΕ Ή ΟΧΙ;

Η τσίχλα χρησιμοποιείται από τα αρχαία χρόνια. Οι Έλληνες πήραν χυμό από τη μαστίχα και τον μασούσαν.

Περισσότερα
Μερικοί τρόποι αντιμετώπισης της απογευματινής κόπωσης

Μερικοί τρόποι αντιμετώπισης της απογευματινής κόπωσης

Νιώθετε ατονία και εξουθένωση καθώς περνούν οι ώρες της ημέρας;

Περισσότερα
Επίκουρος: 10 βασικές αρχές ως όπλο ενάντια στο άγχος

Επίκουρος: 10 βασικές αρχές ως όπλο ενάντια στο άγχος

Ο Επίκουρος επικεντρώθηκε στη μακροπρόθεσμη ευτυχία (ευδαιμονία) και την ηρεμία.

Περισσότερα