Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Smoothie για εξτρα τονωση και ενεργεια!

Με αυτό το smoothie θα πάρετε την ενέργεια που χρειάζεστε καθώς και πολλές έξτρα βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Τα υλικά είναι:

• 1 φλιτζάνι γάλα της επιλογής σας. Αν δεν πίνετε ζωικό γάλα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο φυτικό (αμυγδάλου, φουντουκιού, φιστικιού)

• 2 ώριμες μπανάνες.

• ½ κεσεδάκι στραγγιστό γιαούρτι με 2% λιπαρά

• 1 φλιτζάνι σπόρους από ρόδι

 

Τα παραπάνω υλικά είναι για δύο ποτήρια. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε και παγωμένα για κρύα απόλαυση.

Read more...

Ροφημα για αδυνατισμα

Οι μελέτες έχουν δείξει ότι το μέλι βοηθά στην απώλεια βάρους και αποτρέπει παράλληλα την αύξησή του, ενώ παρέχει προστασία από καρδιαγγειακά νοσήματα, αφού μειώνει τη χοληστερόλη.

Παράλληλα, η κανέλα Κεϋλάνης είναι ευεργετική με μία σειρά ιδιότητες όπως: βοηθάει στη μείωση της χοληστερόλης, βελτιώνει την ικανότητα της ινσουλίνης να μεταβολίζει το σάκχαρο στο αίμα, μειώνει την αρτηριακή πίεση, αναστέλλει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων και βοηθά στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

Το λεμόνι περιέχει ουσίες που ονομάζονται πολυφαινόλες. Έχει αποδειχθεί ότι οι πολυφαινόλες που περιέχονται στο λεμόνι έχουν υψηλή αντιοξειδωτική δράση και την ικανότητα να μπλοκάρουν την αύξηση του σωματικού βάρους και να βελτιώνουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Για το ρόφημα θα χρειαστείτε:

- μισό κουταλάκι κανέλα σε σκόνη

- μισό ξύλο κανέλα

- 1 κουταλάκι μέλι (προτιμήστε οργανικό μέλι)

- χυμό από φρέσκο λεμόνι

- 1 κούπα βραστό νερό

Ανακατέψτε την κανέλα στο βραστό νερό και αφήστε τη να κρυώσει. Προσθέστε μέλι, χυμό από φρέσκο λεμόνι και ανακατέψτε καλά.

Μπορείτε να πίνετε μια κούπα το πρωί με άδειο στομάχι και μια κούπα το βράδυ, πριν τον ύπνο, με άδειο στομάχι.

Read more...

Ταχινι, η θαυματουργη τροφη

Δείτε ακριβώς το προσφέρει!

 

Στις χώρες της Μέσης Ανατολής αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινής διατροφής, καθώς χρησιμοποιείται για την παρασκευή πολλών φαγητών.

Τα οφέλη του είναι πολλαπλά και έχει εξαιρετική θρεπτική αξία

Τι κερδίζει ο οργανισμός με μία κουταλιά ταχίνι:

 

Ενέργεια 89 θερμίδες

Πρωτεΐνη 2,55 γρ.

Ολικά λιπαρά 8,06 γρ.

Υδατάνθρακες 3,18 γρ.

Φυτικές ίνες 1,4 γρ.

Απλά σάκχαρα 0,07 γρ.

Ασβέστιο 64 mg

Σίδηρος 1,34 mg

Μαγνήσιο 14 mg

Φώσφορος 110 mg

Κάλιο 62 mg

Νάτριο 17 mg

Ψευδάργυρος 0,69 mg

Χαλκός 0,242 mg

Μαγγάνιο 0,218 mg

Σελήνιο 0,3 μg

Θειαμίνη 0,183 mg

Ριβοφλαβίνη 0,071 mg

Νιασίνη 0,818 mg

Παντοθενικό οξύ 0,104 mg

Βιταμίνη Β6 0,022 mg

Φυλλικό οξύ 15 μg

Βιταμίνη E 0,04 m

 

Read more...

ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΚ! ΠΟΣΗ ΖΑΧΑΡΗ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ

Ο βρετανικός οργανισμός Action on Sugar που εδρεύει στο Πανεπιστήμιο Queen Mary του Λονδίνου προειδοποιεί για την κατανάλωση ζάχαρης και το πόσο επικίνδυνο είναι αυτό για την υγεία μας. Ο καθηγητής Γκράχαμ ΜακΓκρέγκορ, πρόεδρος του Action on Sugar, αναφέρει πως είναι “πραγματικό σκάνδαλο” ότι τα ποτά αυτά διατίθενται στο εμπόριο και μάλιστα κάποια, όπως οι φρουτοχυμοί, θεωρούνται πως είναι υγιεινά για τα παιδιά και τους γονείς.

Δείτε αναλυτικά τον πίνακα.

Read more...

ΜΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣ ΣΤΑ ΠΙΑΤΑ ΜΑΣ

Οι σταφίδες αποτελούν μία από τις καλύτερες διατροφικές επιλογές.

Στο παρελθόν αποτελούσαν βασικό στοιχείο της διατροφής των προγόνων μας, που πίστευαν ότι περιέχουν ιδιαίτερα ευεργετικές ιδιότητες. Και σήμερα η σύγχρονη διατροφολογία το επιβεβαιώνει.

Η μαύρη σταφίδα μάλιστα αποτελεί χωρίς αμφιβολία μία από τις σημαντικότερες Ελληνικές υπερτροφές (superfoods).

 

Ευεργετικές ιδιότητες της σταφίδας:

Περιέχει κάλιο και μαγνήσιο που βοηθούν στη μείωση της κατακράτησης υγρών.

Έχει σίδηρο που βοηθά στην αντιμετώπιση της σιδηροπενικής αναιμίας.

Έχει αντιοξειδωτική Βιταμίνη C, που βοηθά στην απορρόφηση του σιδήρου και βοηθά στη γήρανση της επιδερμίδας, μιας και ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης.

Περιέχει πολλές φυτικές ίνες που βοηθούν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας και στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Διαθέτει αντιμικροβιακή, αντιβακτηριακή, αντικαρκινική καθώς και αγγειοδιασταλτική δράση.

Read more...

Η ώρα που τρωμε βραδινο μπορεί να επηρεαζει την αναπτυξη καρκινου

Μια κακής ποιότητας διατροφή, πλούσια σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες, κόκκινο κρέας και ζάχαρη μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εκδήλωσης της νόσου και το ίδιο ισχύει και για μια διατροφή με πολλές θερμίδες που συμβάλλει στην παχυσαρκία. Στο πλαίσιο της μελέτης τους, οι ερευνητές από το Ινστιτούτο Παγκόσμιας Υγείας της Βαρκελώνης (ISGlobal) ανέλυσαν στοιχεία που αφορούσαν συνολικά 1.493 άντρες (εκ των οποίων 621 είχαν διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη) και 2.526 γυναίκες (εκ των οποίων 1.205 είχαν διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού). Οι συμμετέχοντες έδωσαν προσωπικές συνεντεύξεις κατά τις οποίες ερωτήθηκαν για τις διατροφικές τους συνήθειες, τις συνήθειες του ύπνου τους αλλά και τα μέτρα που τυχόν λαμβάνουν για την πρόληψη του καρκίνου.

Εστιάζοντας στη διατροφή και συγκεκριμένα στον προγραμματισμό των γευμάτων των συμμετεχόντων οι ερευνητές εντόπισαν ένα ξεκάθαρο μοτίβο που σχετιζόταν με τις δύο συχνές μορφές καρκίνου: Οι συμμετέχοντες που έτρωγαν το βραδινό τους αρκετά νωρίς φάνηκε πως ήταν πιο προστατευμένοι από τον καρκίνο του προστάτη και του μαστού.

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr