Υγεία & Ευεξία! Ο καθημερινός σας σύμβουλος για την υγεία, την ομορφιά και την ψυχολογία!

Η ώρα που τρωμε βραδινο μπορεί να επηρεαζει την αναπτυξη καρκινου

Μια κακής ποιότητας διατροφή, πλούσια σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες, κόκκινο κρέας και ζάχαρη μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εκδήλωσης της νόσου και το ίδιο ισχύει και για μια διατροφή με πολλές θερμίδες που συμβάλλει στην παχυσαρκία. Στο πλαίσιο της μελέτης τους, οι ερευνητές από το Ινστιτούτο Παγκόσμιας Υγείας της Βαρκελώνης (ISGlobal) ανέλυσαν στοιχεία που αφορούσαν συνολικά 1.493 άντρες (εκ των οποίων 621 είχαν διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη) και 2.526 γυναίκες (εκ των οποίων 1.205 είχαν διαγνωστεί με καρκίνο του μαστού). Οι συμμετέχοντες έδωσαν προσωπικές συνεντεύξεις κατά τις οποίες ερωτήθηκαν για τις διατροφικές τους συνήθειες, τις συνήθειες του ύπνου τους αλλά και τα μέτρα που τυχόν λαμβάνουν για την πρόληψη του καρκίνου.

Εστιάζοντας στη διατροφή και συγκεκριμένα στον προγραμματισμό των γευμάτων των συμμετεχόντων οι ερευνητές εντόπισαν ένα ξεκάθαρο μοτίβο που σχετιζόταν με τις δύο συχνές μορφές καρκίνου: Οι συμμετέχοντες που έτρωγαν το βραδινό τους αρκετά νωρίς φάνηκε πως ήταν πιο προστατευμένοι από τον καρκίνο του προστάτη και του μαστού.

Read more...

Γιατι πρεπει να εχουμε το αγγουρι μέσα στην διατροφη μας.

Ενυδατώνει το σώμα

Αν δεν πίνετε πολύ νερό, τότε φροντίστε να τρώτε αγγούρι, που  περιέχει 90% νερό.

Σας δίνει περισσότερη ενέργεια

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β αλλά και οι υδατάνθρακες που περιέχει, τονώνουν τον οργανισμό και σας προσφέρουν ενέργεια, όταν αρχίζουν να εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια κούρασης.

Μειώνει την πείνα

Το αγγούρι ανήκει στις τροφές με «αρνητικές θερμίδες». Αυτό σημαίνει ότι το σώμα μας καίει περισσότερες για να το μεταβολίσει σε σύγκριση με τις θερμίδες που περιέχει το ίδιο.

Για το  hangover

Για να αποφύγετε τον πονοκέφαλο την επόμενη μέρα, πριν κοιμηθείτε, φάτε λίγες φέτες αγγουριού. Κι αυτό διότι, μας παρέχει αρκετά σάκχαρα, βιταμίνες και ηλεκτρολύτες ώστε ο οργανισμός αναπληρώνει πολύτιμα συστατικά. Παράλληλα καταπολεμά και  την αφυδάτωση.

Δροσερή αναπνοή

Μια από τις βασικές αιτίες της κακοσμίας του στόματος είναι η ξηρότητα της στοματικής κοιλότητας. Έτσι, το αγγούρι ενυδατώνει το στόμα, χάρη στο νερό που περιέχει.

Βοηθάει στην πέψη και την απώλεια βάρους

Επειδή περιέχει μεγάλη ποσότητα νερού, ενώ έχει λίγες θερμίδες, το αγγούρι μία ιδανική επιλογή όσους θέλουν να χάσουν βάρους.

Καταπολεμά τον καρκίνο

Το αγγούρι περιέχει πινορεσινόλη, λαρισιρεσινόλη και σεκοϊσολαρισιρεσινόλη και  μειώνουν τον κίνδυνο αρκετών τύπων καρκίνου, όπως των ωοθηκών, του μαστού και του καρκίνου της μήτρας.

Βελτιώνει την υγεία των δοντιών και των ούλων

Τόσο το αγγούρι όσο και ο χυμός του συμβάλλουν στην αντιμετώπιση διάφορων παθήσεων των δοντιών και των ούλων. Κι αυτό διότι, οι φυτικές ίνες του κάνουν ένα είδος «μασάζ» στα ούλα και τα δόντια.

Read more...

Πως θα καταλαβετε ότι τρωτε πολύ ζαχαρη

1.Ταλαιπωρείστε από κρίσεις ακμής: Μια διατροφή πλούσια σε ζάχαρη επιβαρύνει το δέρμα και συνδέεται με συχνότερες κρίσεις ακμής, σύμφωνα με μελέτη στην επιθεώρηση Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics. Όσοι από τους συμμετέχοντες παρουσίαζαν μέτρια ή και σοβαρή ακμή στο δέρμα τους δήλωσαν ότι κατανάλωναν κατά μέσο όρο περισσότερη ζάχαρη συγκριτικά με όσους είχαν ήπια ακμή.

2.Νιώθετε μόνιμα εξαντλημένοι: Αν στα γεύματα κυριαρχεί η ζάχαρη και λείπουν οι χορταστικές πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και τα υγιεινά λιπαρά, τότε τα επίπεδα του σακχάρου του αίματος παρουσιάζουν απότομες αυξομειώσεις, οι οποίες συνοδεύονται από αντίστοιχες διακυμάνσεις στα επίπεδα ενέργειας.

3. Επισκέπτεστε συνεχώς τον οδοντίατρο: Η ζάχαρη είναι η καλύτερη «τροφή» για τα βακτήρια που υπάρχουν στη στοματική κοιλότητα. Κατά τη διαδικασία διάσπασής της παράγονται οξέα που οδηγούν σταδιακά στην πλάκα και τη διάβρωση του σμάλτου των δοντιών. Αποτέλεσμα είναι τα σφραγίσματα να αυξάνοντα

4. Η πίεσή σας έχει ανέβει: Φυσιολογική θεωρείται η πίεση που δεν ξεπερνά τα 120/80 mmHg. Μια διατροφή με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη έχει σαν αποτέλεσμα την άνοδο της πίεσης επάνω από το όριο αυτό, κατάσταση γνωστή ως υπέρταση, δείχνει επιστημονική μελέτη στην επιθεώρηση Journal of the American Society of Nephrology.

5. Η διάθεσή σας είναι πεσμένη: Αρκετές επιστημονικές μελέτες έχουν υποδείξει ότι υπάρχει μια άμεση σχέση ανάμεσα στην υπερκατανάλωση ζάχαρης και την κατάθλιψη. Η ζάχαρη είναι γνωστό ότι πυροδοτεί τις φλεγμονές σε ολόκληρο το σώμα και οι χρόνιες φλεγμονές με τη σειρά τους συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης.

Read more...

Η μαστιχα Χιου είναι βαλσαμο για τα δοντια και τα ουλα

Θετική επίδραση στη στοματική υγεία έχει η μάσηση μαστίχας Χίου λόγω της αντιμικροβιακής, αντιφλεγμονώδους και αντιτερηδονικής της δράσης. Ακόμα διαπιστώθηκε ότι έχει η μάσηση μαστίχας Χίου για 20 λεπτά μετά το γεύμα ενισχύει την επανασβεστίωση της αδαμαντίνης, πιθανώς μέσω της αύξησης της ροής του σάλιου.

Επίσης μελέτες έχουν δείξει σημαντική συρρίκνωση του μικροβιακού φορτίου μετά από μάσηση μαστίχας Χίου για 45 λεπτά και σημαντική μείωση του δείκτη της μικροβιακής πλάκας στα άτομα που την μασούσαν 20 λεπτά μετά από κάθε γεύμα. Η εξατομικευμένη χρήση των προϊόντων στοματικής υγιεινής με φυσική μαστίχα Χίου μπορεί να αποτελέσει επιπλέον μέσο της σύγχρονης προληπτικής οδοντιατρικής για την αντιμετώπιση του τερηδονικού κινδύνου και των νοσημάτων του περιοδοντίου.

Read more...

Γιατι δεν πρεπει να βαζουμε τα αυγα στην πορτα του ψυγειου;

Οι ειδικοί, επισημαίνουν ότι τα αυγά δεν πρέπει να αποθηκεύονται σε αυτό το μέρος του ψυγείου γιατί εκτίθενται σε εναλλαγές θερμοκρασίας, λόγω του γεγονότος ότι ανοιγοκλείνουμε διαρκώς την πόρτα του ψυγείου. Όπως υποστηρίζει η ειδική στη συντήρηση τροφίμων Vlatka Lake στην εφημερίδα «The Sun» αυτές οι εναλλαγές κάνουν τα αυγά να χαλάνε πιο γρήγορα.

«Στην περίπτωση των αυγών, υπάρχει ένα μεγάλο debate σχετικά με το που πρέπει να τα αποθηκεύουμε, με ορισμένους να υποστηρίζουν πως πρέπει να μπαίνουν στο ψυγείο και άλλους να υποστηρίζουν πως πρέπει να φυλάσσονται στο ράφι», λέει η Lake.

«Οι περισσότεροι συμφωνούν ωστόσο, ότι πρέπει να φυλάμε τα αυγά στο ψυγείο, αλλά όχι στις αυγοθήκες που βρίσκουμε συχνά στην πόρτα των ψυγείων».

Read more...

Τα θετικα για την υγεια όταν καταναλωνουμε καρπουζι

Το καρπούζι διαθέτει:

1. Λυκοπένιο & βιταμίνη C για αντιμετώπιση της φλεγμονής: Οι φλεγμονές «κρύβονται» πίσω από ποικίλες χρόνιες παθήσεις, όπως η ρευματοειδής αρθρίτιδα και η νόσος του Crohn. Συστατικά του καρπουζιού με αξιόλογη αντιφλεγμονώδη δράση είναι το λυκοπένιο και η βιταμίνη C.

2. Βιταμίνη Α & C για υγιή μαλλιά και λαμπερό δέρμα: Οι βιταμίνες του καρπουζιού βελτιώνουν την όψη των μαλλιών και του δέρματος. Η βιταμίνη C προωθεί την παραγωγή του κολλαγόνου, της πρωτεΐνης που διατηρεί το δέρμα σφριγηλό και τα μαλλιά δυνατά, ενώ η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την ανάπλαση των δερματικών κυττάρων.

3. Νερό & φυτικές ίνες για καλύτερη πέψη: Η υψηλή περιεκτικότητα του καρπουζιού σε νερό και φυτικές ίνες συμβάλλει στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, προλαμβάνοντας έτσι τη δυσκοιλιότητα.

Read more...
Subscribe to this RSS feed

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υγεία & Ευεξία

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
www.ygeiaevexia.gr